Vi över 30 som längtar efter första barnet
svaret är: vem fan bryr sig :)
Lycka till alla bimmare!
Tråkigt AnnJan
Jag tänkte också att det skulle vara passande m tredje gången gillt, men nu har brösten börjat ömma, så mensen kommer nog snart...
Kekke - nä, vem f...n bryr sig egentligen, men visst är det pricke över i:et
Tycker ni alla är duktiga som stakar er fram i skidspår, jag skulle dock aldrig i hela mitt liv få för mig att ge mig på skidåkning. Var väl 20 år sen sist och jag låter det förbli en evighet sen

Ber redan nu om ursäkt för ett gnäll- och egoinlägg.
Sluta läs nu om ni inte gillar svordomar....
Förbannade, jävla, piss, skit mens!!! Ljusrosa flytning nu när jag gick på toa! Blir så jäääävla trött på det här!!! GAAAHHHHHH! Första gången sen vi började försöka som jag nästan började gråta när jag tittade ner på trosskyddet. Vet att det "bara" är tredje försöket, men jag blir så ARG!!!
Tillråga på allt så blir det nu sneflipp i min skalle, tantjävlen kommer nämligen 2 dagar för tidigt, vilket innebär att jag måste räkna om och krångla, då är ju inget som jag trott de senaste månaderna om det ska börja strula med menscykeln nu också! BLÄÄÄÄ!!!
Är skithungrig och trött, så nu ska jag hem och skita i allt som har med diet att göra och sen gå och lägga mig och dra något gammalt över skallen... ![]()
BIM Vi som längtar...

Januari

Februari 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Tack alla underbara ni för pepp! Imorgon är ju en annan dag och jag hoppas att det känns bättre då än nu...
Hoppas att du har rätt MumwannaB, om att det inte behöver innebära strul med hela min cykel.
Kram och tack för att ni finns 
Pingla - nej, du skulle ju inte joina mig i det här! Förstår precis hur du känner, man blir så matt och tom att man nästan bara har lust att lägga sig ner och inte resa sig igen... Kram!!!
Millan - hoppas tanten håller sig borta för dig. Inte alls omöjligt att det kan ha varit tidigt missfal, kan man ju ha det fast man inte vet om det. Enl en barnmorska jag pratat med har en kvinna det flera gånger under sitt fertila liv utan att ha en aning. Kram!!!
Ceke - skönt att slippa spottings
Tack igen alla för stöd och pepp.
De rosa flytningarna har tilltagit, så tyvärr tror jag inte att jag kan greppa efter halmstrån att det inte är mensen. Vissa mensperioder får jag rosa flytningar innan det drar igång, andra gånger sätter det igång som en flod.
Trots att vi bara försökt aktivt några månader så har jag faktiskt mailat till vårt sjukhus fertilitetsklinik. Känner bara att jag skulle vilja prata med någon och kollas upp, så att vi vet om vi är okej eller inte. Vi har trots allt inte skyddat oss på över ett år, även om vi inte uttalat sagt att vi vill bli gravida och hållt på med stickor och grejer. Vi pratade också igår om att min man, om vi inte får träffa någon, ska göra spermatest hemma. Vi får se vad som händer, men jag känner nu att min tankar kring att inte kunna bli gravid, behöver dryftas med någon, så att jag kanske kan lugna mig lite, eller bli ännu mer nojjig...
! Men vi kämpar på!