Jojjo77 skrev 2011-06-10 21:13:20 följande:
Gör som flera andra, tar en paus härifrån. Kommer säkert kika in då och då, men känner att jag inte orkar vara aktiv i tråden just nu. Jätteglad för er som plussat, men känner att jag är långt ifrån er sits. Allt känns tungt och ja, hopplöst.
Ta hand om er och lycka till alla!
Kärlek

Ta den tid du behöver, men du ska veta att du kommer vara saknad, du är ju en av rävarna här i tråden

Kom gärna tillbaka när lust eller behov infinner sig. Kram!
Polarlantis skrev 2011-06-10 21:33:26 följande:
STORA GRATTIS till er som plussat, KUUUUL! Gör mig lite gladare faktiskt!
Jojjo55: Hoppas det känns lite lättare snart...stor kram och lycka till med allt!
EGO: Är det någon som trodde på att det skulle vara slut på min följetong så tyvärr inte...
På tisdag blir det operation, skrapning. Hormonnivån sjunker inte och blodgrejset i magen växer, SUCK! Nästa vecka har det gått sju...SJU S J U veckor sedan jag fick veta om MA´t, det är ju helt sjukt att det inte är över ÄNNU!!! Känner mig jättedepp och det sliter på det mentala det här...suck...Men nu kanske det blir bra...men ska vi sätta något på att det även blir infektion? Oddsen är bra för den här otursförföljda tjejen..! Dessutom är båda doggsen krassliga och sambon har problem med knät. Kul med livet nästan jämt...
Aj, aj tråkigt att det inte ger med sig. Men du, nu ska vi inte gissa på fler tråkigheter för din del. Nu kan det bara bli bättre! Håller mina tummar för dig nu och så få vi "hålla varann i handen" fram till våra plus. För plus måste det bara bli så jädrans mkt gravidbaciller som sprids just nu