Vi över 30 som längtar efter första barnet
Var på ultraljud idag och tyvärr fanns där inget litet foster med klappande hjärta. Det fanns en fostersäck med ett foster som dött i v 7. Hade hoppats på att få se en liten krabat i v 10 med klappande hjärta och som kanske simmade runt lite, men magkänslan stämde tyvärr. Har fått remiss till Calanderska i Göteborg för skrapning, då det inte verkar som om kroppen stöter ut det på egen hand.
Hade försökt att förbereda mig på att vi kunde få detta tråkiga besked, men innerst inne hoppas man ju att magkänslan har fel och att det skulle finnas ett litet levande foster därinne. Har gråtit mycket idag, men känner att man behöver det.

Känns tungt att behöva börja om och försöka på nytt igen. Hoppas på att det kommer ta sig fort, precis som för dig Ernlia03, men då vi försökte i ett år innan det tog sig första gången så vågar vi inte ha för höga förhoppningar. Kommer nog hålla mig borta från FL ett tag tills mensen kommer igång igen efter skrapningen som jag hoppas jag får göra inom kort. Sen hoppas jag att jag kommer tillbaka hit och kämpar vidare med ny ork och lust.
Kram på er och håller tummarna för er alla!
BIM Vi som längtar...
Februari 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
!!!
Det gör en gott, som du sa Kekke...