Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi över 30 som längtar efter första barnet

EGO: Träningen går jättebra, men min kropp skriker efter chips... (men jag ignorerar den). Hur går det för er andra, essalady t ex?

• Saftmedbulle

Millan: BIM den åttonde, men känner inget. Maken vill att jag ska testa innan BIM, men nää, nog väntar jag till efter, helt klart. Fyller ju inte år, som Maria, så jag behöver inte sabba feststämningen om det skulle vara negativt.

EGO: Träffade en kompis igår som jag inte träffat på ett tag. Hon var i sjätte månaden (42 år och tredje barnet) och det blev en hel del gravidsnack. Konstigt nog blev jag inte alls avundsjuk, utan bara glad. Jag menar, hon är ju ändå 42 och har ändå fått till det- ger ju hopp till en gammal tant ;). Jo, ok, lite avundsjuk är jag nog då, vill ju OXÅ ha plus juuu....

• Saftmedbulle
    ernlia03 skrev 2011-02-06 19:15:54 följande:
    Grattis frifantasi! Tyckte väl det lät passande med ett test. Flört

Jag "blödde" i tre dagar den här gången när jag tror mensen skulle ha varit. Rosafärgade flytningar. Förhoppningsvis slutar du också blöda snart så att du inte behöver oroa dig.
    Åhhh, det där låter så hoppfullt...
    Har själv lite rosa flytningar och BIM imorgon och jag är så skraj för att det är tant röd som är på ingång (depp istället för pepp): Vågar inte hoppas för mycket den här månaden :(

Frifantasi: GRATTIS!!!!!!
  • Saftmedbulle
    Frk Svår skrev 2011-02-07 09:47:55 följande:

Sambon har precis varit och lämnat sitt prov och just nu har vi en diskussion via sms om hur mycket han fyllde röret! Vad gör man inte för att förgylla en tråkig måndag?

Vad ni är skojiga! Hi, hi...
  • Saftmedbulle
    För egen del känns det som flytningarna aldrig upphör vid graviditet. Har aldrig haft så mycket flytningar nånsin! Tjocka och vita och rikliga.

Och idag dessutom lite rosa, panik kallas det! Såg exakt ut som vid mitt MA. Fick åka in akut och kolla, men allt såg bra ut. Kommer att bli mentalsjukhus innan det här är över för min del... Glad
    Håller alla tummar jag kan! Du ska se att det kommer att gå bra den här gången (pepp!).
  • Saftmedbulle
    Polarlantis skrev 2011-02-07 19:01:15 följande:
    Saftochbulle: jag röstar på PEPP! Håller tummen för dig!!
    Tack!!!!
  • Saftmedbulle
    Längtan1980 skrev 2011-02-08 21:05:19 följande:
    Jag fick ett svagt  Plus i söndags och något starkare idag!!! Känns helt overkligt! Har nog inte riktigt fattat det än! Flyter på moln! Hoppas det lilla pyret håller sig kvar därinne nu och att det är friskt.
    Wow! Grattis! Superskoj! Ja, februari verkar vara då det händer!

EGO: Kan inte sova... legat vaken länge och nu tänkte jag att det är lika bra att fnula runt lite och se om man blir trött...
  • Saftmedbulle

Mallanis: BIM +2 här och fortfarande ingen tant... Känns ganska hoppfullt faktiskt :) Ska dock inte testa förrän på lördag, eftersom maken är bortrest och vi vill "kissa-på-sticka" tillsammans (nåja, ni får gissa vem som gör grovjobbet ;)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet