Vi över 30 som längtar efter första barnet
EGO: Träningen går jättebra, men min kropp skriker efter chips... (men jag ignorerar den). Hur går det för er andra, essalady t ex?
EGO: Träningen går jättebra, men min kropp skriker efter chips... (men jag ignorerar den). Hur går det för er andra, essalady t ex?
Millan: BIM den åttonde, men känner inget. Maken vill att jag ska testa innan BIM, men nää, nog väntar jag till efter, helt klart. Fyller ju inte år, som Maria, så jag behöver inte sabba feststämningen om det skulle vara negativt.
EGO: Träffade en kompis igår som jag inte träffat på ett tag. Hon var i sjätte månaden (42 år och tredje barnet) och det blev en hel del gravidsnack. Konstigt nog blev jag inte alls avundsjuk, utan bara glad. Jag menar, hon är ju ändå 42 och har ändå fått till det- ger ju hopp till en gammal tant ;). Jo, ok, lite avundsjuk är jag nog då, vill ju OXÅ ha plus juuu....
Go, Go Lavendia!

Sambon har precis varit och lämnat sitt prov och just nu har vi en diskussion via sms om hur mycket han fyllde röret!
Vad gör man inte för att förgylla en tråkig måndag?

ceke: Tack för ditt pepp oxå!
EGO: BIM och ingen tant..., hoppas, hoppas!
i söndags och något starkare idag!!! Känns helt overkligt! Har nog inte riktigt fattat det än! Flyter på moln! Hoppas det lilla pyret håller sig kvar därinne nu och att det är friskt.Mallanis: BIM +2 här och fortfarande ingen tant... Känns ganska hoppfullt faktiskt :) Ska dock inte testa förrän på lördag, eftersom maken är bortrest och vi vill "kissa-på-sticka" tillsammans (nåja, ni får gissa vem som gör grovjobbet ;)