• NICU

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Usch Lavinia - får ni något som helst stöd för allt ni går igenom? *Kram*

• NICU

GRATTIS Lavinia!!! Härligt!!! :)

Jojjo - håller tummen hårt för dig - 2013 är DITT år!! Hjärta

• NICU

Åh nej - läste på Missing People nu - NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det får inte hända!!! Fy fan vad jobbigt!!! Mina tankar är hos dig <3 <3 <3

• NICU
    Jojjo77 skrev 2013-09-22 15:08:34 följande:
    Hej alla! Har inte orkat titta in här. Inte så aktivt i tråden längre ser jag... Jag tar mig igenom en dag i taget. Jobbar med mig själv, för att hitta en balans. Intet nytt på barnfronten. Står i kö. Att stå i kö och vänta suger. Alltid. Spelar ingen roll om det är. För att köpa en tröja eller för att få ett ägg... Så är det. Hoppas ni alla mår bra.
    Slänger över en stor kram Jojjo!!
    Är inte här inne på FL alls mycket nu för tiden men tänker på dig ändå <3
  • NICU

Men åhhhh Jojjo!! Vad glad jag blir!!! Har inte varit så aktiv alls på FL sen lillkillen ploppade ut för ett år sen men tänker på dig då och då och nu håller jag min tumme så hårt att den blir blå!!!! Hjärta

• NICU

Bodde i Stockholm under ett par år, men nu är jag tillbaka i "lillstaden" igen - lite mer sydväst åt :)

Jojjo - hoppas verkligen!!!

• NICU
    Jojjo77 skrev 2014-01-28 14:08:26 följande:
    Uppdatering med positiv touch Vi har en donator på g. Nu närmar det sig. Snart kan det hända. Mörker blir till ljus och jag känner att jag kan andas igen
    Weeeeeeeeeeeeeeeeeee - håller tummen stenhårt!!! Heja heja!!! :)
  • NICU

Jojjo vad glad jag blir!!! UNDERBART!!!

Har inte varit här inne på läääääääääääänge men blir jätteglad att läsa här inne!!! Hjärta

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet