• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Essalady - du är ju en större skeptiker än jag men visst man vill inte ropa hej förens man är över ån.
    Händer det dig ngn gång att tanten väntar till dag 30?
    Hos mig gör hon det och det som att hon gör det bara för att jävlas lite extra. :)

Håller en tumme åt dig

• Gris78

Essalady- De senaste månaderna har tanten kommit 30 26 28 25. Nu är jag på 29 och det känns som att tantan är på just nu men som du säger det kommer och går. Hoppas inte förens jag passerat dag 30. Ett plus vore ju himla lustigt med mina små spots här och där i två färger och två nyanser.

Hoppas på ett plus för din del!!

• Gris78

Välkommen Kiyona! - kul med nytt folk....
    Essalady - Tanten kom i em på BIM +2 tyvärr. Håller tummarna för din del dock.
    Råttentotten- full förståelse att du vill pausa man behöver det...Ta d lugnt tjejen! Stor kram till dig...

Kom just på att nästa ÄL faller in mitt i Påsken vilket suger hästskit då vi åker till Kalmar så jag vette tusan hur det blir.

Någon som har lust att addera mig på listan? Gissar att äl blir kring den 24, 25.

• Gris78

Essalady- jo mannen ska med till Kalmar, jag måste ha skrivit galet i förra inlägget. Problemet är väl att vi kommer att sova hos hans ena förälder och hans fru.

Jojjo- hoppas det blir en bra utbildning idag och skönt att utredningen snart är igång och förhoppningsvis får svar.

• Gris78

Hallå, här sitter man i bilen på väg hem inget sexande ännu men jag e på dag 13 nu och äl brukar vara som imorgon. Iaf har det varit det de senaste månaderna trots 26 dgrs cykel. Tror inte att jag har det längre det känns mer som 28...

Inga nya plus ännu alltså? eller väntar vi in Saftiz nya plus som har kommit för att stanna?

Hur många dagar innan och efter äl brukar ni köra? Kör ni alla före efter och mitt emellan eller?
    Tror ni att loppet är mer kört än vanligt för min del denna månad?

• Gris78

Polaris- Shit vad synd och trist om det verkligen visar sig att det inte är någon hemma. Många kramar till er båda!

DubbelA - spännande med utredningen, hoppas att allt är ok och att ni har fått en bra läkare/bm. Var tredje dag... - hm ska nog införa det hos min lilla gris.

Ceke - hur går det? - några nyheter på magfronten???

Essa- Jag känner likadant jag med ibland, vill skita i det, har 6 st syskonbarn...som alla vill ha kusiner men ändå.

• Gris78

Välkommen fridanilsson! välkommen till världens bästa tråd... :)

• Gris78

Grattis till alla plussare! :) Hoppas oxå på fler plus....

Essa- förstår att det är tungt när vissa lyckas med en gång, jag känner precis likadant även om man är glad för deras skull. Fast jag e xtremt less på att vara glad för andras del hela tiden.

Ego- spontan mys från min lilla gris igår, en glad och förvånande överraskning gör min del. Andra gång på korttid faktiskt...
    Har någon av er upplevt att det " brinner" i huden nån gång? känns som tusen nålar ungefär, precis vi höften och på framsida lår. Vaknar av att brinner... det försvinner efter en stund....

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet