Vi över 30 som längtar efter första barnet
Kristin: Trist med tanten! Usch och fy!
DubbelAA: skönt att du mår bättre!
Kattflickan: Vad bra att febern går ner! Har du hört något om blodvärdet ännu?
Jojjo: Svullo, griseknoen, förslag bara
! Nej, skämt åsido det är säkert inte skönt men det är är bara för en kort tid du kommer känna så. Sen hoppas jag iofs att du om någon månad eller två kommer känna så av någon helt annan anledning.
En tanke bara är det någon som har hört något av grisen(hon med den gulliga kultingen med röda stövlar som bild) som var här tidigare i tråden?
EGO- fortsättning på frieriet....
När nu kompisen gick hem så titta vi på varandra, jag gick till sovrummet och så började vi från början. Fast denna gång fick jag inget, neej, varför då? utan han kom på en gång.
Censur.......
Sedan efteråt, så tog jag fram rosen som stod gömd mellan säng och bordet. Och sedan skulle jag ju säga alla dessa fina saker som jag funderat på under hela dagen. MEn jag fick fasiken inte fram något vettigt. Men jag har en rätt förstående karl så han var tålmodig, för jag tror nog att han förstod vad det var jag ville säga.
Vilket som så babbla jag på om något och han någonstans sa: men tar du av mig det som är mitt jobb? då ändrade jag mig lite snabbt(hade nog ändå tänkt säga så) och sa: Nej, jag hjälper dig bara lite på traven. JAg tänker fråga dig om du vill förlova dig med mig. Sedan får du ta hand om resten. Och då blev han jätteglad och rörd. Sedan tog jag fram ringen och den gick hem.
Så nu har vi varit nere på stan och tittat ut varsin ring som vi nu provar lite för känna om det är dessa vi vill ha.
För herre jisses vad ringar det finns!
Förhoppningsvis går vi ner igen i morgon eller lördag för att lägga in en beställning.
Nästa fråga är hur vi ska berätta detta för släkten.....
!
Fy fan, vad orättvist livet är!

Blir nästan poetisk, haha!