• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Ceke- haha jag visste att pricken skulle vara lojal och stanna på sitt rum. Kul att allt är väl, fick du med dig någon bild hem? hur mår vi i övrigt? illamående?

Marsflickan- nej har inte varit ute och solat... brinnadet har varit lite drygt en vecka så jag vette f. Hade inga känningar vad jag minns inatt.
    Lycka till med försök 1, tror Millan har en lite pinne med sin teori helt klart värt att tänka på.

Millan- håller tummen för att du har fel med att det inte blivit ngt denna gången.
    Mina äl test ter sig likadant som dina, först rätt svagt och boom så full kanna från en dagen till den andra.

Välkommen tillbaka alla semesterbrudar!
    Grattis Kiyona om jag inte sagt det, har inte koll vad jag sagt till vem. :)

• Gris78

Hallå allihop, ledsen att det varit tyst från mitt håll men jag har inte haft ngt att rapportera. Läser vart efter ni skriver däremot, mycket intressant med spermieinfo bl.a.

Tänkte på det med ömma bröst som det snackas om hos alla gravida, - är det hela bröstet eller bara punktvis?

När man tar reda på hur lång cykel man så tog man väl ett medel baserat på tidigare cyklar?! - har glömt hur det var.... Misstänker att jag har lite längre än 26 dgr. Bim faller nästan alltid in en eller två dgr senare än vad kalendern säger, äl är oxå ett par dgr senare dvs nästan jämt på dag 14, 15.

• Gris78

Sophy80- Ang spermaantal.....det skulle ju vara lustigt om alla inte fick plats hahahah. En livmoder med platsrestriktioner.

• Gris78

Sophy80- måste ha en tjejsperma dag och en för killarna...:)

Välkomna ni nya adepter!! För ett antal sidor sedan "upprättade" någon av oss en beställningslista där man kunde skriva upp sig för en bebis. Ett het tips helt klart! Det verkar vara en del i kön dock - om någon sett vilket nr jag har och vilket nr som står på tur så kan ni väl säga till?

• Gris78

Irmelie- jag har upptäckt det jag med nu när di säger det. Vem är det som håller i regelboken egentligen? Man kam ju inte ha en kö utan regler för turordning tycker jag.... Det är Ok att man inte fick någon nrlapp. Eller har någon av er fått det? Ceke du gick bergis en...eller hur erkänn nu?! :)

Har pricken kammat till sig lite mer?

• Gris78

shelby - antar att du syftar på inlägget innan ditt om att inte svara. Ser inte inläggsnr på FL:s app

• Gris78

Låter besvärligt att behöva hålla koll alt "dela upp" mitt gegg och mannens gegga. Själv tänker jag bara " jaha då är det geggtider" :)

• Gris78

hallå, ledsen att jag varit borta... -tappat fokusen lite grann. Back on track igen! Tyvärr börjar vi med att vara i varsin stad mitt äl tider. - så det blev en omgång i början och sen blir det slutet. Hoppas oddsen är hyfsade än då!

- hur går för pricken och Saftis då? Har inte läst ifatt allt tyvärr...

• Gris78

Ceke- kul att pricken/lussebullen fortfarande är med.... -han kommer att bli en kul typ! :)

Kaprifolen- ja det är trevligt att tråden lever och några av oss "gamla" är kvar. Trevligt med nytt folk och nya erfarenheter...

Pinglan- härligt inlägg, gav mig ett skratt helt klart. Skönt att ni kunde garva åt allt missöde, ibland måste se det roligt i olyckliga omständigheterna.

Ego- själv är jag på swebus på väg hem från föräldrarnas landställe i Småland. Himla mysigt men kort tyvärr. Har mer semester i augusti. Självklart så verkar min äl- tid vara precis innan. Denna månad har jag redan berättat om hoppas på att sambo känner för en liten tur ikväll. Äl brukar vara senare än vad min kalender säger.... :)

Synd att Saftis e "borta" men jag förstår att det är tungt och att man behöver komma bort lite...

• Gris78

Hallå, det var xtremt länge sedan man var här.... - kommer ihåg ni "gammlisar"

Kul att se att denna tråd lever fortfarande, har slängt er en tanke då o då.

Det har varit en helt galen dag... :)

Kram till er alla ð???

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet