ifyouweremine skrev 2011-01-01 17:05:10 följande:
änglabitch - GRATTIS!!!! Perfekt start på nya året som sagt! :) Bra att du sätter standard för den här tråden för 2011 också. Här ska det regna plus!
Ego 1: Min mens blev visst bara 2,5 dagar den här gången, brukar vara 5. Konstigt, undrar om det är ett tecken på att jag inte hade någon ägglossning den här gången eller så? Den KAN ju utebli även om man får positivt på äl-stickan. Mycket som varit annorlunda den här månaden - längre cykel, kortare mens och kraftigare mensvärk.
Ego 2: Nu jäklar ska jag komma i form! Har nu skaffat några bra vikt-, kost- och träningsappar som ska underlätta. Och så ska jag sova minst 7 timmar per natt och försöka stressa mindre på jobbet. Imorgon ska jag åka och köpa lite nya skidkläder så jag kan ge mig ut och åka. Är superpepp!!
jag hade också jättekort mens sist, men tydligen hade jag trots det ägglossning innan (i a f enl ÄL-test) och tydligen enligt VUL så hade jag fått ut allt då slemhinnan hade en bra tjocklek efter mens.. så vem vet, kanske lika för dig? Eller så hade inte jag heller ÄL
Hehe, låter som ett nyårslöfte

Här är en till som ska ta nya tag i kost o motion så snart jag är kry nog. Jag brukar va bra på sånt, men senaste halvåret har varit en katastof... för att inte tala om de senaste veckorna i sängen. Ojoj, kan inte räkna hur många skumtomtar och godispåsar, choklad, pizza etc som åkt ner utan minsta tillstymmelse till motion. Suck. Det börjar kännas på midjemåttet.... Längtar efter att åka längdskidor, ställa mig på crosstrainern för ett långpass (typ 40 min), simma o styrketräna lite!!!
haha.. tog första proveratabletten vid lunch... och nåt har i a f börjat hända då brösten rätt plötsligt är bra mkt mer ömma o fasta. Hoppas det är ett bra tecken att de även funkar mot spottingsarna!