Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan - stort GRATTIS, vad GLAD jag blir för er skull! Kom nu ihåg att du har ett medlemsskap i tredje-gången-gilt-klubben!!
Ang acetylsalicylsyran - tanken är att man tar en väldigt låg dos och detta börjar man med efter äl, dvs man hindrar inte den processen, som ju är risken med värktabletterna. De som jag har läst om har börjat med en låg dos någon dag efter äl och fortsatt rätt länge, upp till vecka 12-18 nånting. Barnalbylen är ju bara hemmavarianten av Trombyl som skrivs ut till kvinnor som haft upprepade missfall. Man kan ta test angående blodets koaguleringsförmåga, när vi ska till kk på fredag ska jag fråga om det också - men det finns exempel på personer som inte haft några konstigheter på testerna, men som ändå behållit graviditeterna efter barnalbyl-käkande. Om det beror på tabletterna eller slumpen kan man ju dock aldrig veta.
Jag har haft mina mf i v 6 - eller efter precis fem fulla veckor, i princip det läget där hjärtat ska till att börja slå, vet inte om infästningen inte har fungerat eller om det är hjärtverksamheten som inte fungerat eller om det är något helt annat!