L Maria skrev 2011-01-04 20:36:23 följande:
Ceke - hade jag varit dig hade jag satsat på privat trots allt... Kommer att göra det när det gäller första koll/utredning, om det inte tagit sig i april-maj. Ger inte mycket för att behöva vänta sig till en plats inom det offentliga (nu är akupunktur kanske ändå inte ett alternativ inom det offentliga, men för andra saker...)
Jaa, hon är ju ingen läkare, så den delen finns ju inte.. men är rätt sugen på att prova akupunkturen faktiskt.. och tjaaa... på sätt o vis fick hon mitt förtroende rätt fort.. jag berättade lite kort min historia och då sa hon "att ha så mycket spottings är ovanligt och det är bra om läkarna gör en ordentlig utredning på dig".. Det är verkligen FÖRSTA barnmorskan (förutom min mammas vän) som inte bara sagt att allt är HELT NORMALT...
Jaha.. 19.20 stod jag i duschen och förbannade livet... vad händer när jag kommer tillbaka ut? Jooo, jag har missat ett samtal från okänt nr. MEN! Det lär ju ha varit läkaren.. den tiden!!! Hoppas att han ringer imorrn istället, jag menar, de kan ju inte räkna med att man bevakar telefonen i 3,5 h efter avtalad tid???
Om spottingsar var en person, vore jag den första i raden att ta fram en kniv och ligga i bakhåll för ett bestialiskt mord... Hmmm
Välkommen in i tråden Annvian!
Essalady: Jag blir också lätt gråtmild över sådana saker. Stackars barn! Det är ju superhemskt ju!