Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ser att det är jag som ligger högst upp på listan. Jaha, det är snart dags att kanske ta ett test för ännu har jag inga tydliga tecken av att Tant röd är på intåg. Inga ömma bröst men en molande värk i magen. Blir inte klok på det här. Har kikat runt lite på vilka symtom man kan ha vid graviditet men jag försöker att inte tänka för mycket. Orkar inte bli besviken igen.
har inga test hemma ska kanske kosta på mig ett CB senare idag.
ang P-piller diskussionen så har jag själv använt p-piller sedan jag var 15 år och har bara haft något uppehåll under dessa år, liksom bara för att kolla att systemet fungerar ändå. Har aldrig känt av några bieffekter men tror att det blir spiral efter bebisverkstad och graviditet. Nu får jag väl heller inte ha de där hormonpillrena längre då min far haft flera blodproppar. De kollar ju historiken. Depression är inte kul, hamnade själv i en sådan för några år sedan men det berodde på andra saker.
Önskar jag tog mig tid till hantverksarbete. köpte korsstygn för många år sedan men det ligger fortfarande kvar i garderoben.

!!!! Faaan, men ingen tant röd i sikte heller! Men nu sjönk ändå modet ganska rejält. Man går ju bara omkring och hoppas hela tiden.
eller så får tant röd komma på en gång så att man kan hoppas på nästa omgång.

!!
!
!!