DubbelAA skrev 2011-04-08 15:11:34 följande:
Ligger här på soffan o har en skitdag:( Vaknade med migrän o ingen av mina mediciner funkade så det var bara att ringa till jobbet o sjukskriva sig idag. Huar fortfarande ont i huvudet o som vanligt när jag inte är på topp så deppar jag över att vi aldrig lyckas bli gravida:(
Försökte rycka upp mig o ringde gyn för att boka en tid för att iaf få prata med någon (berättade för sambon igår att det är dit man ska vända sig o han verkade positiv till det). Självklart hade dom bara öppet till kl.13 o jag ringde typ en halvtimme för sent, HELVETE!!!
Då kom jag på att jag i förrgår drömde att jag var gravid o natten innan det att jag var ute med barnvagn o så kom tårarna:(
Vilken skitdag!! O det är ju fredag o borde vara en BRA dag:(
Sorry för ett deppinlägg.
Du är inte den enda med depp idag, vi får deppa ihop

eller kanske snarare
Drömde oxå att jag fick barn i förrgår. En söt liten flicka var det, och vi var så lyckliga. Härliga tanke!
Usch för migrän, jag har oxå det, men mina tabletter hjälper oftast. Har Sumatriptan 50 mg. Ibland får jag ta ytterligare en tablett efter en timme eller så om det inte hjälpt, men det är ovanligt. Vad triggar dina migränanfall?
mallanis skrev 2011-04-08 14:24:18 följande:
Åhh va bra att ni är på gång med pergo! Va spännade! Åh inte för jag hoppas på att det ska regna på er men då kan ni ju vara hotellet en massa ;) och mysa så klart. Så bra det vore om det blev äl precis när ni är iväg, sol värme, ledig och semester Kan det bli bättre? =)
Smiley- Ja du där känner jag också igen mig.. min svägerska (deras tredje barn!!) hade BF bara 3 dagar efter mitt första MF´s BF.... Så det var liksom inte möjligt att inte jämföra sig..jag försökte flera gånger rycka upp mig men sen räckte det att man träffade dem så var jag tillbaka på ruta noll......medans hennes mage växte så växte min stress att bli gravid. Och när deras klimp kommit ut ville jag faktiskt inte ens träffa dem....det gjorde för ont =( Men man måste för sin egen skull rycka upp sig annars blir man galen ;) jag tycker att chips och choklad låter som en bra ide! Hoppas på att det löser sig nu för er kämpa på glader ;) jobbet hade säkert varit ett skitjobb föresten ;) Tur du slapp det!
Vi kan låtsas att det var ett skitjobb, jag kanske mår lite bättre då

Men jag ville verkligen ha detta jobbet. Har i princip allt det jag ville ha i ett jobb.
Börjar fundera på om det var smart att säga upp sig. Börjar få lite smått panik, vill ha ett nytt jobb innan dagarna tar slut. Att det ska vara så svårt att få ett jobb. Var jag tvungen att välja en branch där konkurrensen är så stor? Finns mååånga som är liite bättre, och har liite härligare personlighet. Jag är ju snäll, och arbetar hårt. Då borde ju alla vilja ha mig. Inte sant?! Asch, nog om det. Ska nog öppna den där chipspåsen lite tidigare än beräknat
Ha en skön fredag och helg alla goa tjejer!