Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ernlia: Det låter som att september helt enkelt är er månad!
Va härligt med testet! Försök att slappna av och njuta lite nu också, men förstår om det är typ omöjligt...

Ernlia: Det låter som att september helt enkelt är er månad!
Va härligt med testet! Försök att slappna av och njuta lite nu också, men förstår om det är typ omöjligt...

Jojjo:
jo jag vet, man känner sig helt galen som tvingar sin man till sex trots sjukdom
Men vilka tappra gubbar vi har!!! Bra jobbat av er båda två tycker jag
Skratt.. Tjaa.. min kära man har en poäng, tycker ni inte?
Han fick ju ett checkhäfte med tjänster av mig i 30-årspresent, så han tänkte nog lämna in "helkroppsmassage med valfritt slut" ikväll
På tal om nåt annat.. Jag är så sjjuuuuuuukt trött! och brösten är ett skämt. Kekke får knappt nudda dem, så ömma är de. Men allt detta är ju biverknignar på Proveran..

Polarlantis: Jaa, det där med att sluta med piller va spännande kroppsligt sett. Har ju alltid hört att man får större bröst av att börja med dem, men inte av att sluta! Jag gick också upp lite när jag slutade. Däremot vet jag inte om det var själva slutandets fel eller semesterns. Höhö...
Men, jag gick ju ner i vikt för ett par år sen och då följde även bh-storleken med från F till DD eller E.. Men sen jag slutade har den ökat till ursprunget igen. Som tur är har inte resten av kroppen följt med lika mkt! 2-3 trivselkilon, men en del av det sitter nog i kupstorleken! Och för tillfället så är de nog snart större och tyngre än nånsin. Haha
Förra hösten köpte jag en torsolett inför bröllopet i somras (klänningen skulle sys efter den) i 65F. Den blev dock alldeles för stor tills sommaren och fick lägga in silikoninlägg i kupan för att fylla ut den till slut. Använde den för ca 1 månad sen och då vällde det över utan inlägg. Och nu.. tja, nu skulle jag nog inte vilja försöka!
haha.. oj va jag spammar tråden nu!
Vi kanske skulle ordna en weekend alla i tråden o ta med oss våra gubbar så får de prata av sig om oss knasiga tjejer som hoppar på dem i tid o otid