• ceke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Ernlia: Det låter som att september helt enkelt är er månad! Va härligt med testet! Försök att slappna av och njuta lite nu också, men förstår om det är typ omöjligt...

{#emotions_dlg.flower}

• ceke

Jojjo: jo jag vet, man känner sig helt galen som tvingar sin man till sex trots sjukdom Men vilka tappra gubbar vi har!!! Bra jobbat av er båda två tycker jag

• ceke

Skratt.. Tjaa.. min kära man har en poäng, tycker ni inte?

Han fick ju ett checkhäfte med tjänster av mig i 30-årspresent, så han tänkte nog lämna in "helkroppsmassage med valfritt slut" ikväll

På tal om nåt annat.. Jag är så sjjuuuuuuukt trött! och brösten är ett skämt. Kekke får knappt nudda dem, så ömma är de. Men allt detta är ju biverknignar på Proveran..

• ceke
    Kekke skrev 2011-01-06 19:04:14 följande:
    vi masserar så fort ni vill oavsett hur trött vi är.. får tyvärr inte samma sak tillbaka lika ofta som vi ber om det..
    så ibland får faktiskt ni också ställa upp lite på det som vi vill..
    men min älskling är ganska bra iaf..  :) men man får juh höra ganska ofta att "jag är för trött"..
    Hahahahaha.. du är för underbar hjärtat mitt. Puss på dig! Vem är det som brukar somna i soffan då? och som börjar kela först när jag givit upp o lagt mig till ro för att sova??? Gobit!
  • ceke
    Kekke skrev 2011-01-06 19:12:34 följande:
    försökte använda en check tidigare.. då fick ajg bara till svar att hon inte orkade.. så sa hon att hon borde ha satt tidsangivelser när checkarna får lösas in.. men om hon inte kan lsöa in dom så borde ajg så en extracheck ist.. annars så får man juh ingen användning för dom.. då blir det juh på hennes villkor som vanligt...
    Nähä! Du sa: jag tänkte nog använda en check senare ju!

Haha, brudar, stäm inte inte i extrachecksönskan! Han är bra på att ändra spelreglerna, min kära tokstolle
  • ceke
    Polarlantis skrev 2011-01-06 19:08:35 följande:
    Hahaha! Han är ju för kul :)
    Fortsätt tro att det är biverklnignar så håller jag tummarna för något annat...säger inte vad Flört
    MMmm. alltså, jag har haft på tok för mycket spottings för att våga tro nåt annat.. och det är ju 7 dagar kvar till BIM.. så väntar mig att fortsätta med dessa förhatliga spottings, för de avtar inte direkt, snarare blir rikligare och rikligare, tyvärr. Men självklart vore det toppen om du har rätt!
  • ceke
    Polarlantis skrev 2011-01-06 19:21:45 följande:
    Jag vet inte hur man låter bli att hoppas heller?! Det är ju assvårt! Sluta tänka på det my ass säger jag bara, pust!

Kan ju inte helt sluta hoppas på att det är ngt iaf för att jag inte fått mens ännu och trots att kroppen säger att ÄL är på g...har bundit en massa vatten i kroppen och så klart gått upp i vikt så om det ska vara på det här viset får det faktiskt vara något där! MORR!!! Får väl se om det blir att ta ett test...men som sagt för tusende gången, tror ju inte det är något...ååååhhhh man blir ju galen!
    Fast faktiskt.. den dag mina spottings börjar är värre än den dag mensen börjar. För spottingsarna säger ju liksom att "nä, din kropp funkar inte dena månaden heller, så nu blir det inget"... Så för mig är de västa dagarna de första efter ägglossning, inte BIM. Så mitt hopp sitter mer i att tiden ska gå fort och vi ska komma förbi mens och till nästa ägglossning igen..

Humdadumm... undrar om jag ska ta mig upp ur sängen, sätta på mig kläder och gå ut o skotta. Undrar hur mkt det har kommit idag.. tror på ca 15-20 cm. Suck! Om nån har en snöslunga till övers så vet ni vart den ska!!!!
  • ceke

Polarlantis: Jaa, det där med att sluta med piller va spännande kroppsligt sett. Har ju alltid hört att man får större bröst av att börja med dem, men inte av att sluta! Jag gick också upp lite när jag slutade. Däremot vet jag inte om det var själva slutandets fel eller semesterns. Höhö...

Men, jag gick ju ner i vikt för ett par år sen och då följde även bh-storleken med från F till DD eller E.. Men sen jag slutade har den ökat till ursprunget igen. Som tur är har inte resten av kroppen följt med lika mkt! 2-3 trivselkilon, men en del av det sitter nog i kupstorleken! Och för tillfället så är de nog snart större och tyngre än nånsin. Haha

Förra hösten köpte jag en torsolett inför bröllopet i somras (klänningen skulle sys efter den) i 65F. Den blev dock alldeles för stor tills sommaren och fick lägga in silikoninlägg i kupan för att fylla ut den till slut. Använde den för ca 1 månad sen och då vällde det över utan inlägg. Och nu.. tja, nu skulle jag nog inte vilja försöka!

• ceke

haha.. oj va jag spammar tråden nu!

Vi kanske skulle ordna en weekend alla i tråden o ta med oss våra gubbar så får de prata av sig om oss knasiga tjejer som hoppar på dem i tid o otid

• ceke
    L Maria skrev 2011-01-06 21:15:58 följande:
    Jämställhet när den är som bäst!

På tal om något helt annat, tjejer - var det någon som hade kort lutealfas här också...? Sanna77, du käkade b-vitamin nu när du blev gravid väl...?
    Jag har ätit det under den här månaden och satt just och tänkte på varför jag gjort det, och googlade... Fann bra sidor på engelska om det hela och plötsligt insåg jag varför jag fick äl-utslag på dag 15 istället för som förra och förförra, på 17 och 18. Om man räknar lutealfas från älutslag hade jag 11 och 12 dagar i förra och förförra, men 13 dagar i den här. Kände bara att det här kan vara bra - får i alla fall för mig att det är bättre med en längre än en kortare lutealfas, även om det inte är så mycket det skiljer!
    Låter ju lovande! allt från 10 verkar ju va ok, men vanligast är ju mellan 12-16 dagar! Kan det också va så att din kropp håller på att ställa in sig efter piller? (kommer inte riktigt ihåg hur länga du varit utan piller)
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet