Vi över 30 som längtar efter första barnet
Saftochbulle: Men HALLÅ vilken fjant till kollega! Fy vad arg jag blev! Hoppas hon kammar till sig och att du klurar ut ngt riktigt dräpande till svar! heja dig!!!'
Tack alla för pepp!!!
Äsh, vad tusan, jag lägger in mig på listan så får vi väl se om jag är helt ute och cyklar! Tycker att ont i sidan som jag alltid får + ÄL flytningar räcker som tecken på att det är ÄL nu...kan ju inte testa för jag har ju hcg kvar! Men vi kör så det ryker nu, mycket skojigare att vänta om man väntar på ngt eventuellt positivt...hihi!
BIM Vi som längtar...
Maj 
13 Smiley (försök 44, MF sept.2009)
15 -- Skette, äl 1 maj (försök nr 6)
19 -- Fröken Ellen. ÄL 5:e maj. (12:e försöket, 1:a med Pergo)
20 --Jezza80 ÄL 6 maj (försök nr 4)
22-- Pingla77 ÄL 8 maj (försök nr 11)
24 -- Astrogirl ÄL 10 maj (försök 2 efter MA, försök nr 13 totalt)
24 -- Marsflickan ÄL 10 maj ( försök nr 1, någonsin)
24 ca-- Råttentottan ÄL 9 maj ca (9:e försöket)
26 -- Sophy80, äl 12 maj? (försök 4 efter uppehåll, 11 pergoförsök totalt)
27-- Finlandssvenskan ÄL 8 maj(7:e försöket)
27 -- shelby ÄL 14 maj (hoppsan hejsan)
30-- Saftochbulle ÄL 16 maj (10:e försöket efter två MF)
30--Polarlantis ÄL 16 maj (5:e försöket, 1:a efter MA...)
Juni 
1 -- Millan75 ÄL ca 17 maj (3:e försöket efter missfall, totalt 9 tidigare försök)
2-- Kaprifolen1979 ÄL ca 19 maj (försök nr 5)
5 -- Frk Svår ÄL ca 21-26 maj
5 - Prodigy79 (11:e försöket)
8 - Zalia ÄL 27 maj (försök nr 9)
14 -- Irmelie ev. ÄL 30 maj (andra försöket med pergo)
23 -- shelby, ÄL ca 8-10 Juni (försök no 1)
? -- Kiyona, ÄL x juni (försök nummer 3, X 2009, MF 12/5)
DubbelA
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
2011
Mallanis: BF 7 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.)
Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
MD77: BF 9 juli 2011 (Bestämde mig för ca 5 månader sen, lyckades på 3:e försöket)
Rosavit: BF 11 juli (Tredje försöket)
Acinna: BF 25 juli (Första försöket efter X)
Inna: BF 19 augusti (5:e försöket)
änglabitch: BF 10 sept 2011 (3:e försöket)
Sanna77: BF 13 sept (försök nr 4)
ernlia03: BF 17 sept (försök nr 1 efter ma i v 11)
Fru KM: BF 23 sept, (fjärde försöket)
Längtan81: BF 26 sept (försök nr 12)
Daniela01: BF 6 oktober (2 års försök)
Frifantasi: BF 11 oktober (4e försöket)
Längtan1980: BF 13 okt (7:e försöket)
AnnJan: BF 5 nov (3:e försöket)
Marre80: BF antingen 15:e (4:e försöket)
Lavendia: BF 1 dec (9.e försöket efter mf, totalt 16 försök)
Ceke & Kekke: BF 12 dec (10 försöket)
simtim: BF 18 dec (9:e försöket)
Ansi30: BF 23 dec (10e försöket)
2012
PeLeKo BF 9 jan (6e försöket)
MariaF79 BF 24 januari 2012 (7:e försöket, ett mf i v.5)
Äcklig EGOFAKTA: MIna flytningar är "tjocka" och gulaktiga, ja nästan ljust ljust gröna just nu. Någon som känner till sannolikheten i det här fallet för antingen gravid, icke gravid eller kan vara både och? Ni kan ju det mesta här i tråden och brukar ha bra koll på ert gegg så jag tänkte att ni om någon bör veta ![]()
Ok, hur ska man INTE hoppas på att det tagit sig när man får en blödning lite fint en vecka efter ÄL som bara kom obemärkt och sedan vips försvann? Vil linte hoppas för det är säkert inget...men suck nu hoppas jag ju...blir längsta vekorna i världshistorien...IGEN! Kan ju inte ens testa för jag har fortfarande positiva gravtest efter MA...alltså det här med hur kroppen funkar vore trrevligt att förstå ngn gång...behöver en intruktionsbok för tusan!!!

NEJNEJNEJNJE!!! Inte det och hör sen! ¨¨Håller så många tummar jag bara kan hitta för dig, hoppas SÅ att det ska gå bra nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Satsar hårt på mätfel!!!
Marsflickan: klart du ska komma igen när du vill! KRAM och lycka till! Och du, här får man vara hur ledsen eller glad man vill oavsett!!!
Råttentottan: Ush då...ett helt år! Massor med lycka till nu när vi får hj'älp!
Jojjo: Klart det är pirrigt, hoppas det kommer gå BRA!!!
Ja, förbannade väntan! kan tänka mig att vänta...på bebben, men INTE på den här himla terrorn!!! Håller tummen för dig!!!
EGO: Har enormt pressande dag framför mig...men började den här inne med er, känns bra så! Hinner iaf inte tänka på ev bäbisar i livet när man har fullt upp på jobbet, alltid något! Min kropp är helt knas iaf...så jag vet inte alls vad jag ska tro...mer än att den är helt otydbar! Vill ha en standardkropp som gör som den ska!!!
MIN KROPP RETAS MED MIG!!! MORRR!
Flera tecken på grav men det är väääldigt liten chans så här efter MA och med hcg kvar i kroppen så den kan väl vara så snäll och LÅTA BLI ATT LURAS????????!!!!!!!!! Hade brösten avrit spända hade jag nog hoppats men det är dom inte så jag tror min kropp bara tappat helt kollen. Ska till BM idag och ta gravtest och ajg kommer bli mkt förvånad om det är blankt trots att dom har mindre känsliga tester. Hoppas på att kunna tjata mig till ett VUL så jag även kan vet om ÄL är på g eller har varit...hmmm...fast det beror nog mycket på vilken BM man får träffa...
Satt med en sovande och ordentligt snarkande 2åring i knät i helgen...myyyys...GE MIG EN SÅN!!!
maria79: Spännade det där med barnalbylen! Klart du ska testa!
Ceke: Spännande med nupp, håller tummarna på onsdag!!!
Irmelie: japp JUNI är GREJEN!!!!!!!!!
Saftis: Åh jag håller tummarna som en tok här borta nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGO:
Följetongen efter MA...episod...oräkneliga.
Jahopp, det var inte negativt på gravtesten precis som jag trodde! Börjar känna min kropp faktiskt...dags att börja lite på den kanske? Fick lämna blodprov och så var det in till gyn. Hon kollade runt och hittade ett område som kan vara en blödning ELLER en ny graviditet! Den satt högt upp, alltså inte alls på samma ställe som det vi såg sist! Så antingen har jag fått en ny blödning som inte kommit någon vart eller...ELLER så är det något på gång där inne!
Gissa hur jobbigt det kommer vara kommande vecka som jag ska gå runt och undra OM det EVENTUELLT ska bli ngt BRA av alla dessa turerna?Är det inte det jag hoppas blir det skrapning tydligen... Kommer bli smått galen antar jag...men på tisdag är det dags för nytt prov och nytt vul...Åhhh...hur ska jag inte hoppas????!!!