Vi över 30 som längtar efter första barnet
ifyouweremine skrev 2011-01-08 22:42:54 följande:
Hmm men hård i magen är ju också ett väldigt vanligt gravidsymtom, faktum är att samma vän som hade håll också var väldigt hård i magen. Hon är för övrigt i vecka 32 nu.
Blodet låter väl inte så kul i och för sig och svårt att säga så mycket om, men det kanske bara är att du har känslig livmodertapp eller nåt? Har en annan kompis som blödde ganska mycket hela graviditeten, det rann utanför livmodern av någon anledning och till slut fick hon göra kejsarsnitt några veckor för tidigt. Men allt gick bra, dottern är hur söt och glad och frisk som helst.
Tack så mycket för dina peppande ord!! Hoppar verkligen på att det är som för din vän... Kan tänka mig att om jag blir gravid är jag väl än av dem som blöder konstant. Suck... Fast bara det inte skulle va nån fara så gör jag det så gärna om det är för en positiv sak!
Nu har typ mensvärk kickat in också. Faktiskt mer ont nu än jag brukar ha vid mens. VAD äR DETTA för nyck min kropp bestämt sig för????? Jävligt dryg är den i a f.
Håller med dig Essa, att ni här inne känns som vänner som finns med i mina tankar även när jag inte är online

Lite kuriosa är att när jag och Kekke hängde på BT, blev det så att vi hade en del gemensam med en av tjejerna där och till slut blev det så att vi träffade på henne och hennes man ute på bröllopssemestern när vi var ute i vår båt

Superkul o spännande att ses i verkligheten o vi har fortfarande lite kontakt