Polarlantis skrev 2011-01-09 19:13:19 följande:
Dags för mig att ha leverera gnällinlägg

orkar ni inte läsa så förstår jag det!!!
Känner mig helt nere och asocial och bläääää i största allmänhet!
Håret är fett och hemskt och hyn också, konsekvenser av p-pillerstoppet helt klart, får en inte på bättre humör, Inte heller att jag går upp i vikt typ ett kg per dag känns det som, också sviter av pillerstoppet. URK! har ont i armbågen som jag kvaddade igår, helt uppsvälld och det går inte att använda den knappt, ok, lite då och det blir bättre men iaf. Ont i knäna efter att ha stått på stege en dag och skottat tak, ser inte klokt ut med alla blåmärken OCH jag trillade på höften igår också så den gör också ont. Total rishög till 32åring!
Pratade med bästa väninnan som faktisk frågade hur läget var idag men inget hur det går med bäbis...själv har hon en på halvtid i magen och lever i en liten bubbla så utan er hade jag helt gått under! Ush så ensammet det känns. Hon blev ju gravid utan att ens försöka liksom...dom bara var som vanligt och hon slutade med piller och vips, allt klart. Glad för henne så klar...men hade velat få lite mer stöd...och i alla fall en fråga om hur man mår!
Ont i magen och svullen och lite flytningar, men väldigt lite, inte alls som förra månaden och det vet jag inte om jag ska ta som ett bra eller dåligt tecken. Mår också lite illa från och till nu...antagligen ÄL som gör det...om jag nu har det..tror det men vad hjälper det?!
Vill bara gråta och tycka synd om mig själv nu...och det är väl det jag gör här, tycker synd om mig alltså..Sambon skulle bli så förfärad om jag lipade också! Har inte tagit ngt nytt test heller...känns meningslöst liksom...
ursäkta gnällandet! Hoppas ni har en bättre kväll!!!
Nämen Polarlantis, vilken otur du haft de senaste dagarna! Och kram på dig.