Irmeline skrev 2011-01-10 11:01:02 följande:
Polarlantis- Känner igen mig i deppigheten. Nere i en svacka just nu, allt känns liksom jobbigt. Känner mig helt ogravid, testade negativt idag också. Har också gått upp mycket sen p-pillerstopp (8kg) och fått extremt dålig hy, både i ansiktet och på bröstet/ryggen. Aldrig haft så dålig hud förut, kroppen har fått en knäpp. Håravfall fick jag också några månader efter stoppet.. Och så krympte brösten. Känner mig fet, ful och deppig.. Blä..
Jag längtar efter mina p-piller faktiskt!! Men jag kan ju inte ta dem, för då blir det garanterat inga barn! Ytterligare en anledning till att jag vill blir gravid fort, så jag kan börja med piller igen så snart jag fött..
Apropå julbebis så ska vi nog hoppa över min ÄL i slutet av mars och köra på i april istället. Då slipper jag vara gravid på vår thailandsresa dessutom, och så kan vi istället tillverka bebis i thailand. :)
Nä, nu måste jag rycka upp mig och bli lite glad! Kan ju inte helt deppa ihop för ett minus..
8 kg???!!! NU är jag verkligen oroad!!! HJÄLPES! Blir MYCKET traksande framöver hör jag,! Måste varit jättejobbigt!!!???!!! Hyn är bättre för den är lite fetare, har varit så torr annars så det är ok men håret har helt brutit samman, så fett det blir! man känner sig sådär sexig liksom...pust! Hoppas det stabiliserar sigpå dig sanrt iaf!
Låter ju toppen att göra bäbis utomlands, DET tror jag på !! massa mys på er!!!
inte så lätt att rycka upp sig alltid...funderar på om jag ska ta ett test på jobbet idag...måset ju testa liksom...men jag vet ju att det är neg...elelr ja, det tror jag iaf... men kropen är helt knas! PUST!
var helt nedstämd igår, ush vad det var jobbigt. Men mår bättre nu faktiskt...jojohumör är skoj...NOT!
Hoppas du kan njuta av att planera inför resan, det är ju halva nöjet :) KRAM!