Tack för alla kramar, blir alldeles tårögd när ni är så snälla mot mig!!! Känner mig inte så ensammen i världen när jag är inne här och läser...tänk vad nätet kan vara bra ibland!
Är orolig (normalläge nu mera...) för att min kropp ALDRIG kan vara som alla andras! Tror ni att jag blöder ngt efter skrapningen? Nix! Nada! Cero! Hade lite ont igår och lite mer ont idag...men jag har rört mig mer också så klart. Men hur ska jag nu tro, är infektionsrisken borta nu då? Eller ska jag avvakta en vecka men sex eller VAD? SUCK! Jaja...får väl vänta och se då! Börjar bli bra på det nu...Ska kolla när det gått en vecka och se om det hänt ngt med gravtesterna, innan dess blir det inget testande...
Psyket är rätt i botten...orkar bara inte med folk nu! Så jag jobbar lite hemma...eller ska göra det när jag orkar, nu är jag helt slut. Så vila är nog grejen...Typiskt nog har vi ju ganska knivig ekonomi så att jag är sjuk är ingen hit alls! Sambon studerar ju bara...och doggarna är inte helt på topp så jag måste nog till vet med dom...så om jag inte oroar mig för mig själv, sambons knä eller hundarna kan jag ju oroa mig över ekonomin, MORRR!!!!!!!!!!!!!!
Kiyona: men så trist att det inte hände ngt mer på testerna! SKUMT! Verkar ju som om ägget aldrig klarade av att fästa, låter liksom troligt...Dessutom delar du inte blod med ev blivande plutt så drick du ett par glas!