Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan - För mig har den alltid kommit dagen innan jag får positivt på ägglossningstickan!Jag tänkte jag skulle försöka att inte engagera mig så himla mycket den här månaden. Ska inte tempa och inte skriva upp symtom, inte kontrollera sekret och kanske inte ens ta äl-test. Utan bara ha sex varannan dag helt enkelt och se vad som händer. Men den här tråden kommer jag inte kunna hålla mig ifrån. ;)
För den här månaden är det faktiskt inte hela världen om det inte blir nåt - då slipper jag må illa och vara nojig under resan i mars.. Men vi har ändå bestämt oss för att inte avstå från försök, man vill ta alla chanser man har.. och är det nån gång kroppen vill bli gravid så är det väl antagligen när man själv helst inte vill.. :)
Gud så ledsen jag blev för er skull. Ni som försökt så länge hoppas man ju extra mycket på att det håller i sig.. kan verkligen förstå att det är extra knäckande att få MA när man kämpat så länge.. väldigt tungt hjärta just nu... Men vi får hoppas på att det blir som för Ernlia som sagt, att det tar sig snabbt igen. Jag såg faktiskt en omröstningstråd här på FL häromdagen där frågan var "hur många månader tog det för dig innan det tog sig igen efter missfall" och då var det över 50% som svarat att det tog sig igen på en månad! Trodde inte att det var SÅ vanligt faktiskt.. men det måste ju vara att kroppen är extra redo på något sätt. Stor kram och välkommen tillbaka när du vill!
BIM Vi som längtar...
Februari 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET