Inlägg från: DubbelAA |Visa alla inlägg
  • DubbelAA

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Smoochie: (visst e d väl Kiyona?) Stort grattis!!!

Maria: Förstår att det känns riktigt jobbigt just nu o önskar att jag hade någon bra info att ge som löste alla dina problem men tyvärr:(
    Undrar som Milla om ni har råd att söka hjälp i Aten?
    Skickar en stor kram till dig iaf o tror det ska lösa sig för er till slut!Hjärta Kram
  • DubbelAA
    Millan: Lycka till med namnbyte o bröllop!

Maria: Jag håller tummarna i massor för dig!
  • DubbelAA
    Gris: Fan vad trist! Stor kram

Maria: Håller fortfarande tummarna!!

Kaprifolen: Bra där! :)
  • DubbelAA
    Aruba skrev 2012-05-07 21:14:27 följande:
    Det gick åt h-e denna gång också... Börjar bli riktigt tröttsamt.. Rynkar på näsan
    Vet att det inte hjälper men skickar en stor kram o massor med pepp!{#emotions_dlg.flower}
  • DubbelAA
    Smiley: Stort grattis! HAr också läst din blogg o blev så glad när jag läste om det lyckade försöket! Trodde inte heller att jag skulle få uppleva tröttheten man pratar om men nu vet även jag vad alla andra har pratat om i alla årGlad
  • DubbelAA
    Pingla35 skrev 2012-05-15 12:32:40 följande:
    Grattis Smiley och Maria{#emotions_dlg.flower}

Här är det vemodigt värre. Har precis gjort äggplock nr 2. Det blev bara två ägg!!
    Vad fan är det för fel på mig?? När jag förra gången nästan blev överstimulerad fick jag ut fyra ägg troligtvis odugliga eftersom inget blev befruktat..
    Nu ska det göras ICSI vilket förhoppningsvis ska hjälpa till. Men nu är det fruktansvärt nervöst!
    Hur ska detta gå??
    Jag och sambon går nu en intensivutbildning i förarbevis för båt. Skönt att ha fokus på andra saker.
    Är som vanligt inte så aktiv här inne. Behöver pausa lite och andas annat än det som egentligen hela ens existens handlar om...

kram 
    Önskar så att det ska gå bra denna gången! Stor stor kram!!!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet