Pngla77: Det lät som en god idé att fokusera på att ta hand om varandra nu! Klyschor är väl klyschor just för att det ofta är rätt. Bara svårt att efterleva ibland, och då är det bra att påminna sig om det självklara... Hoppas det blir ett givande utredningsträff.
Millan: känner igen slemklumpen, har dock tänkt det varit satsen, men det låter ju troligt att det hör till ÄL-symptomen. Lycka till på er stockholmsvecka :)
MariaF79: så mysigt det lät med lilla tjejen, men tufft med kommentarerna. Hoppas på dig nu i veckan!
Ego: Jag har nu väldigt ömma bröst, men det brukar jag ha innan mens. Hade dock en liten blödning i lördags och tänkte att det väl var mina spottings som kommit ngr dagar innan mens tidigare, men de har inte kommit mer...Vi får se... Just nu är jag bara så himla trött och orkar inter iktigt tänka på det.. HAr haft svårt att sova den senaste månaden. Veckan runt ÄL var det katastrof, och inatt var det likadant... Jag har hamnat i nån ond cirkel av att bli stressad över att inte kunna somna om ifall jag vaknar på natten. Och när jag är vaken så attackeras jag av dessa tankar. Till saken hör att jag i princip alltid vaknar för att gå på toa på natten. Jag har alltid haft svårt att somna om ifall jag vaknat på morgonen, men sådär mitt i natten. Jag är lite dönick idag alltså, vaknade vid tre och hade inte somnat om när klockan ringde halv 7... :( nästan 4 timmars vaka!
Försökte läsa, krama katten, lägga mig i soffan , tillbaka i sängen, lyssna på ljudbok, räkna andetag, gråta en skvätt, men inget funka... Nån som har tips eller varit i samma sits?
Hakuna Matata allihopa!