Vi över 30 som längtar efter första barnet
Essalady, jag hade molvärk från fem-sex dagar efter äl när jag plussade.
Därför jag misstänkte att det var nåt, annars kommer den ofta i samband med mens, nu var den mer än en vecka tidig!
Lycka till!
Essalady, jag hade molvärk från fem-sex dagar efter äl när jag plussade.
Därför jag misstänkte att det var nåt, annars kommer den ofta i samband med mens, nu var den mer än en vecka tidig!
Lycka till!
Det går framåt för mig!
Jag blöder lite smått (ingen störtflod) och avvaktar till nästa tisdag då jag har återbesök för att se om allt kommit ut.
Om inte blir det skrapning direkt på plats, så jag måste fasta 6 timmar innan. Ska dit vid klockan 13, så jag får alltså äta senast klockan sju, ingen lunch alltså! Inte dricka heller. Hoppas såklart jag slipper skrapningen helt och att allt kommit ut, graviditeten stannade ju upp i början av vecka 6 så den var inte särkilt stor, vilket är bra.
Har beställt tester från billiga tester som kom idag med posten. Så efter jag varit på återbesök och de sagt åt mig att vi kan köra igen så ska jag kolla hur hcg-nivån ligger så jag vet att den är på väg ner. Om jag blir gravid innan mens (inte troligt men läst om en del som blivit det) så kan det vara bra att se att hcg gått upp, eftersom man plussar ett tag efter mf. Om man inte får tillbaka mensen på ett tag och testar igen och nivån är starkare än när man börjar vet man att man är gravid, om den minskat lite så är mensen lite seg bara. Kan vara skönt att ha lite koll.
Har även köpt äl-tester som jag ska börja använda.
Blir inget vänta och se denna gång, nu maxas det!!
Daniela01 skrev 2010-11-01 16:20:04 följande:
då 

Tråkigt Daniela!
Nästa gång!!!
Själv fick jag nyss ut något stort i toaletten (ursäkta min rättframhet ni som är känsliga). Det sa plums vilket det inte brukar när man kissar. Hoppas det var det.
Längtar tills jag är återställd och får försöka igen :)
Helt ärligt så saknar jag mina P-piller, jag var en sån fin och trevlig människa när jag fick mina piller 
nervös!!!!