Vi över 30 som längtar efter första barnet
Grattis och njut av
.
Hoppas verkligen att ni får den hjälp ni behöver.
Verkligen surt med alla tantbesök... Man blir lika besviken varje gång, så kram & pepp! 
Håller med att det behövs lite pluss i tråden, håller tummarna för att oktober blir en bättre månad! 

Vill antingen ha ett minus utan andra streck eller ännu hellre ett tydligt plus!Spökstreck får en att hoppas trots allt, även om jag vet att spökstreck är ett minus och jag hade väl inte räknat med något annat heller... Denna ständiga förvirring i bebisverkstaden!
Måste verkligen testa något annat märke, är så trött på alla dessa spökstreck!
TeaTime: är du verkligen säker på att det är spökstreck? Och hur vet man att det faktiskt är spökstreck eller ett riktigt streck? Har aldrig förstått skillnaden. Har hört att om detta streck fastnar på bild är det ett riktigt streck
Lyckades med makens hjälp få till en bild... När jag plussade sist fick jag väldigt svaga plus, men båda strecken var lika breda.
EGO: Känner mig gravid på ett sätt, svårt att förklara men det bara känns så.
Boobisarna värker och spänner något, kissar något oftare tror jag, är svullen över tjejmagen och har "mensvärk" emellanåt. Men... sist jag mådde så här så var jag inte gravid + att jag ju inte haft mens på några månader och har lyckats förtränga hur det är innan, det kan ju vara menssymptom. Testade imorse (ÄL+4) och fick bara ett streck på grav.testet imorse, alltså ingen stegring, men det positiva är att när jag väl får två streck så vet jag säkert att jag är gravid och att det inte är gamla hormoner som spökar. Vill inte plåga mig själv med påhittade symptom, ändå så gör man det. Varför? Är dessutom lite fundersam kring tjejgegg (som sagt, minns inte hur jag hade det innan). Har för mig att jag förr hade flytningar kring ÄL och så någon dag före mens, däremellan ingenting, nu trots att ÄL har varit så har flytningarna fortsatt. Kan det vara ett tecken eller är det bara jag som är desperat efter att få ett plus? Hade egentligen bestämt att inte testa förrän BIM men tror bestämt att jag kommer att testa på BIM-7, alltså på onsdag ![]()
inte det svaret jag hoppades på.