Vi över 30 som längtar efter första barnet
DubbelA och Millan: Mycket som händer i era liv nu men skönt ändå att ni får lite svar. Måste avra väldigt omtulande alltihop och nmycket som ska smältas. Stora kramar till er och tack för att ni orkar dela med er, det är guld värt för oss alla att få läsa och höra hur det går. Hoppas så för er!!!Kaprifolen: TACK för ditt inlägg! Här har du en till som "aldrig" skulle ha barn, som knappt kan stava till barn, jag menar, vad gör man med dom???!!! har träffat mannen i mitt liv som jag kan tänka mig barn med och han är enormt barnkär och så naturlig medan jag är ungefär lika naturlig med barn som ett kylskåp. Får panik när ungar ska prata med mig, kan inte slappna av och bara vara...hemskt! Igår hade jag bästa väninnan hemma med sin 3månaders och det var bara ångest för mig. Min hjärna är det helt fel på, för det känns som om jag stirrar på ngt jätteprivat om jag tittar på barnet och om jag inte gör det känns det som om jag är iskall och hjärtlös. SUCK! Fick värsta deppen på kvällen och grinade och frågade sambon om han verkligen ville skaffa barn med den här oavslappnade världelösa människan som jag är. Men han sa ja, självklart.
. har verkligen inte mycket intresse för andras ungar och vet aldirg vad jag ska säga när dom "visar upp" dom. Ändå vill jag ha en själv...fast jag fattar inte hur jag ska klara av det! Detta är en av dom läskigaste sakerna jag hållit på med! Och ngn högljudd klocka har inte jag heller märkt av...förens vi började och nu vill jag inte sluta försöka. Hopppas så att du kan hitta lite lugn och känna att det är helt ok att försöka framöver! KRAM till dig, och här kan du alltid skriva av dig!!!EGO:
Ok, min kropp är KNAS! En vecka efter mens så får jag ägglossningssymptom?! Hallå, vad är nu detta? Kan ev vara så att kroppen joggar igång efter en månad utan ÄL (tror jag, kände den inte) och jag äter ju bidrottninggele och det har ju lite påverkan på kroppen helt klart. Tog ett ÄLtest och det visade på relativt starkt streck, en veka efter BIM??!! Testerna var slut så jag kunde inte testa mer men idag ska det beställas! Kunde inte låta bli (är helt idiot) så jag tog ett av apotekets gravtest också och fick en svaaag spökstreck, dom testerna är INGET för mig, får alltid spökisar på dom liksom CB. Jobbar hårt på plus den här månaden och lusten har kommit tillbaka helt och vi myser på som tusan och det är härlgit! SKÖNT efter "lång" tids depp...