Vi över 30 som längtar efter första barnet
Gaaahhh! Nu har jag DRÖMT att jag plussat...kom igen nu kroppen!!!! ÄL + 6 idag...suck segtid!
Gaaahhh! Nu har jag DRÖMT att jag plussat...kom igen nu kroppen!!!! ÄL + 6 idag...suck segtid!
Hoppas på plus.: låter ju bra att du inte märker något, helt klart ett tecken :) Ego: har hugg i magen & ont på höger sida...hmm...snart kan man tjuvtesta!!!
Är bara på äl + 6...plusade sist på äl + 10 så jag ska testa snart...har många test Hihi!
# kisshumorJa ensammen kan jag också skriva under på! Min sambo är med i den här svängen men jag undrar hur många gånger jag ska behöva fröklara hur det hela går till med ÄL osv...verkar vara hur svårt som helst att fatta! men han är iaf med på banan och pratar och så...dock är han helt upptagen med sig själv och jag känner mig lite satt på bänken... så jag förstår precis! varför ska män alltid tiga ihjäl saker??? SKUMT! Hoppas han kammar till sig snart!
EGO: Långa diskussioner igår kväll ang pengar och studier, bra snack blev det iaf! har precis som MariaF79 haft lite depp och jobbigt pga av sambon, men mer för att jag liksom inte riktigt får plats känns det som... Han är inne i en stor personilg utvecklingsperiod och det är ju hur bra som helst men JAG vill också ha lite pepp, frågor om hur det går med olika saker och få hjälp med bollplank. Suck. Men det blev lite bättre igår iaf, när vi fick ventilerat en hel del, utan för den skull sura ihop, skönt!
Väntar till på lördag med nytt test och går runt och känner efter hela tiden... gaaahhh!!! VILL VILL VILL!!!
Mycket spännande nu, imorgon ska jag testa, börjar bli rätt så säker! Metallsmak idag. Wiiihhh!!
Tack tjejer för all pepp men tyvärr fick jag inte ngt trevligt plus på morgonen, förbannade helvetes skit!!! (förlåt!) Jag VET att hoppet inte är ute på BIM-4 men när det var då det blev plus förra gången känns det helt kört, suck. Men symptomen är kvar...testar vidare imorgon och hoppas att det syns något...
Engagerade sambon i boobie-test igår...alltså HUR desperat gärna vill man vara gravid egentligen??? Är inte brösten större??? Vi hade iaf hejdlöst kul åt kläm och känn utvärderingen, hahaha!