Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ego - Är bim-2 nu. Ska bli intressant att se om mensen kommer på måndag eller inte. Hade ju inte positivt på äl-stickan den här gången, så om jag missade äl kan ju mensen komma både tidigare och senare. Om jag inte haft äl alls kanske jag knappt får nån mens heller. Igår trodde jag att mensen skulle komma, jag fick tilltagande mensvärk (inte bara sån där för-mensvärk utan riktig) och det kändes som det rann till. Men när jag var på toa visade det sig att jag bara fått en stor flytning. Sen försvann mensvärken, och kom tillbaka igen lite senare i samband med en till flytning. Brukar ni få mensvärk i samband med flytningar ibland?
Annars känns allt som vanligt, brösten är inte det minsta ömma, magen är normal, etc. Det enda som är lite annorlunda är att de senaste två veckorna har det ibland spänt/värkt lite i blygdläpparna. Bara en liten stund och sen försvinner det igen, några gånger om dagen. Men jag känner mig helt ogravid, så det är garanterat bara en av alla skumma grejer min kropp håller på med.