Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jezza: Förstår att det är tungt nu, men tänk på vad mycket du har åstadkommit för att du ska må bra! Imponerande Måste också ha vara svårt också att sluta med alla mediciner tvärt. Hoppas det tar sig snart för dig.
Min blödning började igen, det störtblödde i fredags, ringde gynakuten men de sa bara att det troligen var min mens, men det sa de förra gången också, har jag två mensar på varandra? Har haft lite ont också men ingen feber. Har varit bortrest i helgen. Nu har det lugnat sig lite så jag avvaktar ytterligare nån dag och sen ringer jag dem igen och kräver att få komma på undersökning, jag vill inte ha en infektion.
Skumt med blödningarna, du måste in på koll ju! Kommer inte ihåg din historia nu...har du haft MF? Kräv undersökning bums, det låter ju jätteskumt! Håller tummen att du får prata med ngn bra nu!!!
Känns bara tomt och tungt. Och på jobbet pratas det bara barn, orkar inte höra just nu.
Speciellt när maken inte riktigt förstår varför jag är nere och ledsen. Enligt honom "blev det ju inget" och han är inte riktigt med på att just denna dagen känns extra jobbig. Hade verkligen trott att jag skulle vara gravid igen innan knoddens BF. Men så blev det inte heller...