Vi över 30 som längtar efter första barnet
GLAD PÅSK och stor kram till er alla! 
GLAD PÅSK och stor kram till er alla! 
Saftis - det låter som ngt är på G, testa!
Hoppas, hoppas, hoppas.
Hade en hemsk dröm inatt och vakande av att jag grät och att mannen puttade på mig. Jag födde en pojke, mitt på gatan, när jag var på väg till en kompis. Började amma honom, men helt plötsligt låg han i ett provrör, såg ut som en alien och min mamma kom och konstaterade att han var död! Och min man var och hämtade kinamat! Usch, jag mår dåligt av drömmen fortfarande! Hur kan man drömma så knäppt och så tydligt!?!?
Essa - förstår precis vad du menar. Jag är också inne i en sån period nu. Kanske ska strunta i barn? Vi har det ju så bra som vi har det, varför ändra på det?
Polarlantis - Nej usch vad jobbigt! Vad konstigt att det kan bli så... Starkt att kunna se det positiva i det hela. Stor kram till er!
DubbelA - Härligt att ni snart är igång med utredning. Kan bara tala utifrån mig själv och jag tycker att allt känns lättare när man väl är i den svängen. Mannen lämnade in sina simmare idag, hoppas allt är bra med dem. Allt är ju bra med mig så vore tungt om det skulle vara fel på honom. Jaja, det är bara att vänta och se.
). Jag vill nog dock oftast lite oftare än sambon men jag kan ju inte direkt tvinga mig på honom
. Det är svårt att hitta orken tycker jag för vi har båda arbeten som gör att vi måste gå upp vid ca 5 på morgonen o varken han eller jag passar för det så vi är ju helt slut på kvällarna tyvärr.Välkommen fridanilsson