Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ingen tant här än, men väntar tills torsdag (BIM+2) med test, så jag vet om jag får dricka vin i Barcelona eller inte...
Kram till alla!
Saftis - håller ju tumme oxå såklart!!!!
Har "importerat" en Amerikan på 26 år hahah 

Polarlantis - vad skönt att få en försklaring och att veta hur allt ligger till. Stor kram igen!
Kaprifolen - skönt att bli tagen på allvar och att se att allt ser bra ut, det gör ju att man brukar känna sig lugnare.
Saftis - ha det skönt i Barcelona! Jag är avundsjuk, det är ju en underbar stad! Å på våren också, ååå, härligt
Ja, varför är det alltid svårt att packa? Tjejigt tror jag
EGO: Ska ha ÄL om ett par dagar, men känner fortfarande inget sug på att kissa på ÄL-stickor, känns skönt faktiskt. Vi ska som sagt på lite löööv-weekend så vi får nog till det ändå
Vi går just nu och väntar på svaren gällande mannens simmare. Ska bli kul att få reda på resultaten.
Välkommen Emelie Sofie 79!
Usch, jag lider med alla er som har allergi. Jag är lyckligt lottad och har inga allergier av något slag, peppar peppar
Polarlantis - klart att allt kommer att gå bra 
Marsflickan - ja, det kanske är denna press som gör att man drömmer konstigt. Jag har, tack och lov, inte haft mer konstiga drömmar.
Ceke - vad skönt att du i och med graviditet inte känner av ngn allergi!
EGO: Tror jag ska köra på Marsflickans linje denna månad, att bara mysa när andan faller på och hoppas på det bästa. Tänkte att det kan vara bra att utnyttja tillfället när man inte har sånt sug efter att kissa på stickor
Okej, det där lät knäppt, för dem som inte förstår vad jag menar, men jag vet att jag är i gott sällskap härinne av testbesatta människor
så ni fattar tror jag.
Vet inte, men jag känner mig så icke besatt av att bli gravid just nu. Det kan ju ha att göra med att jag vet att allt är bra med mig, förhoppningsvis med mannen också, eller att man helt enkelt är igång med utredning, så man vet att man kommer att få hjälp förr eller senare. Det känns helt enkelt skönt att veta att vi kommer att få barn, i alla fall någon gång, istället för att behöva gå och tänka OM vi får barn, vilket jag gjort i hela mitt liv.
Jaja, får väl njuta av att känna mig hyfsat normal för en gång skull, imorgon kan det var dags för ett psykbryt och så börjar jag kissa på stickor i alla fall, hahaha, labil? Oh yes 
Grattis till plussen båda två, vad kul med två på en gång
Millan TESTA!!!
Jag tillhör en av dem som ligger kvar 15-20 min med kudde under rumpan
Vi har gjort det till en kul grej. Men jag har ju å andra sian inte blivit gravid än så... tror att de hittar fram ändå, men det känns som om jag hjälpt dem på traven lite, haha.
Nu ska jag till huvudstaden och fortsätta Sthlmsveckan lite lämpligt. ÄL ska ske i helgen så det vore väl f...n om det inte tar sig
Ha en underbar Valborgshelg alla ogravida och gravida
Millan - tråkigt med minus
Haft en underbar helg i huvudstaden, gjort mycket och ätit för mycket
Har hunnit mysa också
Ska nog få till det ikväll också
Kul Essa, då har vi varit där samtidigt och roat oss, haha