Vi över 30 som längtar efter första barnet
Yes, nu är mensen över och vårkänslorna rinner nästan över. Tror inte jag känt mig så "på g" sen i somras. Så ikväll ska jag hoppa på maken. ;)
Yes, nu är mensen över och vårkänslorna rinner nästan över. Tror inte jag känt mig så "på g" sen i somras. Så ikväll ska jag hoppa på maken. ;)
Finlandssvenska - dragit ut visdomstand utan bedövning? O herregud, svimmade du inte? Måste ha gjort galet ont!!
Här är det ingen nålskräck alls.. Smärtlindring, give ut to me säger jag bara. Skulle absolut inte missa epidural frivilligt.. huga..
Hehe det var rolig påskläsning Kekke! Tack för att du håller mitt humör på topp! :)
Millan - Hm ja det kanske är att jag trivs så himla bra med livet just nu, vill helt enkelt inte förändra nåt. Nåja, då återgår nog allt till det normala imorgon när jobbet börjar igen...
Jag följer oxå Criminal Minds, bra serie! :)
Ååååh vad tråkigt Polarlantis :(( Alltså jag fattar inte hur det kan bli sådär, så himla onödigt.. :( Bra att du försöker tänka positivt iaf.. Kram!!
Saftis - Jobbigt att inte kunna sova. Är det pga nervositet inför test? :)
Ang att vilja mest så har jag turen att maken och jag är ganska jämna i lusten. I början ville nog jag oftare men nu är vi ungefär lika.
Suck, idag känner jag mig helt splittrad. Å ena sidan har jag ju senaste två veckorna känt mig osugen på att bli gravid. Men idag fick jag gravid-besked från två olika personer och båda var "oj det blev visst på första försöket"-stil. Är jätteglad för deras skull men maken blev lite knäckt så nu är jag knäckt för hans skull.. Vet inte hur jag ska känna, är helt förvirrad.....
Ojoj! Här händer det grejer! Ser absolut ut som plus tycker jag Kiyona, även om det är svagt. Grattis! Och grattis till dig också Emelie Sofie 79! :)