Vi över 30 som längtar efter första barnet
Tack för alla tummar som hållits för mig idag. Jag har riktigt hört i huvudet allt fint och peppande som ni skrivit, som jag behövde det ska ni veta! TACK!!! Ni ska veta...att ni hade RÄTT! Har en liten böna med pickande hjärta här inne, holy shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Både jag och samon var nära att svimma när hon skulle titta efter men genast såg vi att det var lite "skräp" där inne och minsann, hjätat slog. WOW! SÅ nu är det bara att tralla på och vänta dom fem veckor som är kvar till vi passerat v12... Sambon blev så glaaad och jag helt avstängd...liksom mycket att ta in! För på morgonen fick jag äntligen hämta hem min pappa från sjukan efter en vecka där och han är hur pigg och frisk som helst! Ny ballongspränging gjordes och nu ska allt funka igen. En hård vecka detta...
NI ÄR BÄST >TJEJER; hade aldrig orkat med allt detta utan er!!!!!!!!!!!!
Marsflickan: Aha, men då är det inte kört ännu, jag fortsätter at thålla tummen för dig!!
Ceke: tack för tipset ang lågt blodtryck. Redan förra vändan han det bli jättelågt och jag var bara i v11 då så jag lär behöva all hjälp jag kan få!