Vi över 30 som längtar efter första barnet
Oj CajsaK, 2 veckor, det skulle jag ju säga är ett typiskt graviditetssymptom...:)
Stockholmsveckan, var det Gris78 som undrade? Det är ÄL-veckan. Den vecka då det sprutas mycket, som under stockholmsveckan i Visby med Cahmpagne, tror det var Millan som myntade det, tack för det!
Ceke, Ja det där med MA hade jag aldrig hört talas om heller. Först när en vän började jobba på KK operationsavdelning som jag fick höra det, trodde hon skämtade med mig! Kanske din kropp hajar Proveran nästa månad, kämpa på!
Lavendia: BLÄÄÄ för att sitta och hålla masken alltså!
Saftochbulle: Finnar är välkomna, endast i sällskap av graviditet...
Ernlia: förstår att det nog blir än mer att oroa sig efter plusset, men vad lovely med ett tickande hjärta
!!!
EGO: Lite annorlunda denna månad, betydligt större och ömmare bröst än vanligt, tror jag iaf. Har inte fört så noga anteckningar kring det eftersom jag fokuserat på mina spottings som kommit en vecka innan mens, men de har jag inte denna månaden... Kan inte minnas att de varit så svullna innan.... hmmm... eller så har min kropp börjat fatta galoppen med alla hormoner i cykeln kanske :) För övrigt vistades jag i en stor folksamling alldeles för länge i söndags och har nu blivit förkyld :( Fick dock ett gott skratt tidigare när min sambo dansade modern dans med mysbyxorna uppdragna till armhålona
Det gör en gott, som du sa Kekke...
Jätteskönt att de var så positiva med åldern ju!
(den alkoholfria då ;) )