Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ny statistik visar att alla graviditeter tyder på oskyddad samlag.
Ny statistik visar att alla graviditeter tyder på oskyddad samlag.
grattis får man väl lov att säga.. alltid skoj att höra sådana trevliga nyheter..
blev ett trevligt litet seriöst inlägg.. men det måste man juh göra ibland..
men till er andra säger jag bara,,
inte nulla, bara titta om den passa!
hejsan mina kära tanter.. :)
en liten fundering.. vad tycker ni om sexiga uniformer? vad tycker era killar om det?
jag personligen tycker det är grymt sexigt med en outfit..
ex
www.sexjouren.se/product_info.php&products_id=5112
essa: jag sa inte att det är det bästa möjliga, utan att jag tycker det är grymt sexigt.. tycker det kan vara en härlig krydda.. så att det inte bara blir samma gamla vanliga hela tiden..
jojjo: detsamma.. hoppas ni får en mysig kväll..
mallan:
maria:
klart naket är sexigt, det tycker jag också.. men när det kommer en outfit utan att man är beredd på det, då går man igång direkt.. och när ni ser att killen går igång direkt så måste ni juh känna er sexig av det, eller?
klart din man gillar sexiga underkläder eller en härlig outfit, om du inte har en så köp en outfit, överraska han en vardag när han kommer hem med en god middag, nå gott att dricka så ska du få se att det blir åka av :)
för jag uppskattar det spontana och oplanerade på ett helt sätt kontra det planerade..
så ge han en överraskning en kväll.. nya underkläder eller outfit, gillar han inte det så vette fan :)
men glöm inte bort att berätta hur det gick..
så nu har alla tanter här inne fått tips från killen :)
en sak till måste jag säga.. glöm inte bort att göra det till en rolig grej o ha skoj undertiden..
essa:
kan intyga om att det var riktgt härligt..
MIllan: det började redan på morgonen o slutade en bit in på natten.. hela dagen var underbar..
blev lite nyfiken på var i landet alla huserar, vi bor utanför Gävle.
frk: fråga ceke, hon har bättre möjlighet att svara. vi har inte haft rollspel, utan saker att göra. har varit grymt härligt. sen så kollade vi på en film som visade en massa olika ställningar. så var det bara att följa med så gott det gick. var härligt det med.