Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hoppas semestersexet kan ge en liten. Tydligen många som får barn i juli-augusti nu för tiden pga semsterresor under hösten, kan ju hoppas att du blir en av dem! :)
En nyfiken fråga, hur skilje sig din ÄL från vad du trodde, tidigare eller senare?
Kram
Gris78-skönt att höra att det inte bara är jag som har en opålitlig ÄL
Håller med som någon skrev här i tråden, att det ju är fascinerande hur mycket man lär sig om sin kropp, då man bestämt sig för att försöka få barn
När det gäller Bisolvon och andra medel vet jag inte vad jag tror eller inte tror. Det jag hört och läst är ju att det kan vara olika hos olika kvinnor om man har för tjocka eller för tunna slemhinnor. Har man för tunna så kan det vara en av orsakerna till att ägget inte fastnar och då finns det dem som menar att man ska äta annat, t ex nattljusolja och liknande produkter med GLA i. Bisolvon har ju motsatt effekt, att den gör slemhinnorna tunnare. Som sagt vet inte om jag tror att det hjälper, men det skadar väl inte att testa. Största chansen för att bli gravid, om inga kända komplikationer finns, är nog helt enkelt att sexa för fullt!