Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jag tar gärna emot tips på hur man får det att bli mer roligt och lustfyllt i sängen. Lite roliga lekar (rollspel är INTE något för mig)? Ceke och Kekke verkar ju hittat receptet iaf
Jag tar gärna emot tips på hur man får det att bli mer roligt och lustfyllt i sängen. Lite roliga lekar (rollspel är INTE något för mig)? Ceke och Kekke verkar ju hittat receptet iaf
Daniela01: Stort grattis!!!
SannaK: Håller tummarna för plus på fredag! Spännande!
Nä, nu är jag lockad. Jag vill också hamna på listan (det kanske ger tur med sig). Om ngn vill hjälpa mig 
Beräknad ÄL 27/1 och isf BIM 11/2. Försök har jag ingen aning men skriv andra för det är först nu jag börjat kolla ÄL osv...

Hur mycket koffein innehåller 0,5 liter Cola light och är det helt dumt att gå och småsmutta på den under dagen när ÄL förmodligen är på torsdag? Kollegan kom in med en flaska nämligen och hon vet ju att jag gillar Cola och jag har ingen bra ursäkt till att inte dricka (plus att den ser jäkligt god ut där den står på skrivbordet
). Jag som tänkte imorse att jag var lite stolt över mig själv som hållt mig borta från Cola en hel vecka! :-/