Inlägg från: Frk Svår |Visa alla inlägg
  • Frk Svår

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jag tar gärna emot tips på hur man får det att bli mer roligt och lustfyllt i sängen. Lite roliga lekar (rollspel är INTE något för mig)? Ceke och Kekke verkar ju hittat receptet iaf

• Frk Svår
    Kekke skrev 2011-01-24 12:14:30 följande:
    frk: fråga ceke, hon har bättre möjlighet att svara. vi har inte haft rollspel, utan saker att göra. har varit grymt härligt. sen så kollade vi på en film som visade en massa olika ställningar. så var det bara att följa med så gott det gick. var härligt det med.
  • Frk Svår
    AMC80 skrev 2011-01-24 15:26:53 följande:
    Vi har också kollat på film och försökt hänga med. Det var ganska bra.

Sedan hyrde vi (via fjärrkontrollen) en film som hette typ "erotisk massage" som var väldigt bra. Fösta gången kan man göra som dem och sedan kan man improvisera själv. Funkar jättebra gråmulna tisdagar.

Vi har ett spel som vi köpte i present till oss på vår bröllopsresa. Minns inte vad det heter nu, men man börjar lite försiktigt och så får man mer och mer utmanande grejer att göra. Det är en spelplan där man kan få kort och så ska man göra det som står. Det tar ganska lång tid, men å andra sidan kan det gå väldigt fort efteråt.

En sak jag minns som man ska göra efter spelet var att man skulle ta kort på varandra direkt efter sexandet. Alltså inte nakna, utan på ansiktena. Jag blir alltid glad när jag ser vårt kort för vi tyckte vi såg ut som vanligt när vi tog, men nu efteråt ser vi att vi ser väldigt, väldigt nöjda ut. Svårt att förklara, men prova själva så får ni se =)
    Vi hade ett liknande spel för längesedan som tyvärr kommit bort, men man får väl kika in på Teknikmagasinet och se vad de har, har för mig att de har typ sådana spel där
  • Frk Svår

Daniela01: Stort grattis!!!

SannaK: Håller tummarna för plus på fredag! Spännande!

• Frk Svår

Nä, nu är jag lockad. Jag vill också hamna på listan (det kanske ger tur med sig). Om ngn vill hjälpa mig Kyss

Beräknad ÄL 27/1 och isf BIM 11/2. Försök har jag ingen aning men skriv andra för det är först nu jag börjat kolla ÄL osv...

• Frk Svår
    ifyouweremine skrev 2011-01-24 19:26:16 följande:
    Hm skulle va glatt inte hösttermin.. Iphone förvandlar orden..
    Från glatt till hösttermn? Hur tänkte Steve Jobs egentligen?
  • Frk Svår
    Kekke skrev 2011-01-24 19:39:23 följande:
    man ska inte ha en crap phone..
    Nä, våga vägra iPhone
  • Frk Svår
    Kekke skrev 2011-01-24 19:46:04 följande:
    skulle vägra skaffa en sån skittelefon.
    har en htc, hur bra som helst..
    Nej nej, SE ska det vara!
  • Frk Svår
    Pingla35 skrev 2011-01-24 22:21:12 följande:
    Men lämna mig inte kvar ensam när ni väl plussar! Flört
    Här hemma kör vi på som vanligt. Vi får se hur mycket det blir med stickor, jag är inte världens bästa morgon människa. tur att svaren kommer fort på stickan för jag har alltid bråttom.
    På de stickor jag har använt har det stått att det bästa är att testa senare under dagen, inte på morgonen alltså (om det är ÄL-stickor du menar). Skönt för mig som är morgontrött, jag brukar testa när jag kommit hem från jobbet
  • Frk Svår

Hur mycket koffein innehåller 0,5 liter Cola light och är det helt dumt att gå och småsmutta på den under dagen när ÄL förmodligen är på torsdag? Kollegan kom in med en flaska nämligen och hon vet ju att jag gillar Cola och jag har ingen bra ursäkt till att inte dricka (plus att den ser jäkligt god ut där den står på skrivbordet ). Jag som tänkte imorse att jag var lite stolt över mig själv som hållt mig borta från Cola en hel vecka! :-/

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet