Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ni som kör med ÄL-test, hur långt innan beräknad ÄL börjar ni testa?
Ni som kör med ÄL-test, hur långt innan beräknad ÄL börjar ni testa?
Nu ska jag förföra maken....
Ber redan nu om ursäkt för ett gnäll- och egoinlägg.
Sluta läs nu om ni inte gillar svordomar....
Förbannade, jävla, piss, skit mens!!! Ljusrosa flytning nu när jag gick på toa! Blir så jäääävla trött på det här!!! GAAAHHHHHH! Första gången sen vi började försöka som jag nästan började gråta när jag tittade ner på trosskyddet. Vet att det "bara" är tredje försöket, men jag blir så ARG!!!
Tillråga på allt så blir det nu sneflipp i min skalle, tantjävlen kommer nämligen 2 dagar för tidigt, vilket innebär att jag måste räkna om och krångla, då är ju inget som jag trott de senaste månaderna om det ska börja strula med menscykeln nu också! BLÄÄÄÄ!!!
Är skithungrig och trött, så nu ska jag hem och skita i allt som har med diet att göra och sen gå och lägga mig och dra något gammalt över skallen... ![]()
Hur tänker ni tjejer? Vi kör varannandagsmetoden denna ÄL, förra gången körde vi varje dag. Nu när jag vet att vi inte ska "fylla på" förrän imorgon kan jag bli nojjig och tänka räcker de simmarna som är där verkligen till imorgon, tänk om ägget släpper just idag...? Suck....kontrollbehov, jag, nejdå inte alls
Stort grattis till fru KM och Längtan, blev alldeles tårögd när jag läste om er lycka! Önskar er all lycka på vägen. Kramar!
Gräsänka och ÄL...nåja inte så illa som det låter, maken fick se till att preparera mig med lite simmare innan han åkte
Nu "klarar" jag mig tills han kommer hem på söndag och vi kan ha lite välkommen-hem-sex
Gillar nog den här varannan dag-metoden bättre än när vi körde varje dag, får nog bli vår strategi framöver....
Tänkte höra med er om ni har ngn uppfattning om hur många era "fertila dagar" brukar vara och ni som kör varannandagsmetoden, under hur lång tid brukar ni sexa på?
Alltså jag visste att jag var kontrollmänniska men detta får mig verkligen att gå i spin... I och med att jag inte kör med ÄL-test så vet jag ju inte exakt utan går på symptom och man kan ju inte låta bli att oroa sig för om man gjort vad man kan denna gången. Tror dock att ÄL är över för denna gång, nu blir det den långa vänntan på BIM. Tror även att jag ligger i de övre regionerna när det gäller lutealfasen d v s att jag har en rel lång sådan 16-17 dagar kanske. Helt säker kan jag ju aldrig bli så länge jag inte ÄL-testar men på ett ungefär så