Vi över 30 som längtar efter första barnet
Torsdagen den 12e brukar vara oturlig för mig, så testa inte då i alla fall!
Håller mina tummar stenhårt, oavsett om det blir den 13e eller 14e!
Torsdagen den 12e brukar vara oturlig för mig, så testa inte då i alla fall!
Håller mina tummar stenhårt, oavsett om det blir den 13e eller 14e!
Millan - hur mås det nu...? Tänker på dig mycket o hoppas att det här är den som går vägen!
Grattis Millan till giftemålet, härligt!! Och jag tror som de andra, den friska frysisen kan ni använda till syskon om ni vill ha det! Mina tummar fortsätter att hållas stenhårt...
Millan - ha en underbar resa nu, njut av att vara nybliven fru och så slår vi knut på tummarna för att du kommer tillbaka med bra nyheter i nästa vecka. Kommer att tänka på dig på fredag!!
Undrar också, har inte sett till henne i någon av de andra trådarna som vi höll till i... Saftig, var äääär du...?
Tänker på dig idag Millan och hoppas att ni fått ett plus! Kram!
Men finaste Saftis! Först - grattis till er dotter, det låter som en stark tjej och hon kommer säkert att klara sig fint! Sen - men gumman, vad är du har råkat ut för, blir alldeles tårögd när jag läser, vad är det som händer med dig?! Skickar dig tusen styrkekramar och pepp och bli-frisk-tankar och så ett gäng kramar till! Hoppas att du har möjlighet att hålla oss uppdaterade om vad som händer, kommer att tänka ännu mer på dig nu, och hoppas att du snart blir bättre! KRAMAR!
Saftis - du vet att vi finns här och tänker på dig och håller alla tummar för att du snart mår bättre och att ni snart får komma hem och bara vara!
Millan - ett minst lika stort grattis till dig även i den här tråden, jag blir så väldigt glad för er skull!
Saftis - i mina öron låterdet mycket positivt att er lilla flicka snart blir utskriven och likaså vågar jag vara hoppfull för din del, måste vara skönt att få komma hem och rå sig själva och får påbörja familjelivet i lite mer normal tillvaro än den på sjukhuset! Lucka till med namnletandet!