Inlägg från: L Maria |Visa alla inlägg
  • L Maria

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Anwen - låter härligt med minisemester, bara ni inte då känner att det "måste" ta sig för att alla förutsättningar är rätt! Gör det för er egen skull och för att ni ät nygifta! Lavinia - otroligt orättvist är det som kommer upp i huvudet för mig, många kramar till er! Jojjo - keep us posted hur det går!

• L Maria

Jojjo - tumhållning även härifrån, och blir det inte så vet du att ni har gjort det ni kan! Kramar

• L Maria

Lavinia, förlåt, men jagblir tårögd när jag läser ditt inlägg, känner så väl igen känslan när det känns som att hela jävla världen är gravid och allt handlar om barn (och då var jag inte ens i närheten av att gå igenom vad du gör)... Önskar av hela mitt hjärta att det är det sjätte som gäller för er!!

• L Maria

Anwen - stort lycka till! Lavinia - åh så störigt när kroppen bråkar så, hoppas att det rättar till sig så att ni kommer igång. Jojjo - lycka till och rätt gjort med sjukskrivningen, nu är det all in!

• L Maria

Lavinia - vad positivt det låter att du/ni hittat något som funkar för er!

• L Maria

Aj Lavinia, tur att du hade ryggan på! Och inte ska ni ha dåligt samvete för att ni tar hand om er vid plocket - hur många tillfällen kan det bli under en livstid...?

• L Maria

Lavinia, håller alla tummar och tår för att det var ett niocelligt guldägg ni fick tillbaka, låter som att du gör vad du kan för att påverka positivt,känn dig trygg i det! Anwen - håll oss uppdaterade med när det är dags för äp, kommer att hålla tummar då också!

• L Maria

Åh, härligtatt läsa, det var värt sträckbänken! Ett jättestort grattis till ert plus Lavinia!!!!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet