L Maria skrev 2010-12-02 19:53:11 följande:
Ceke - ta det lugnt med stackars Kece, det räcker säkert med kvällarna!
Vi fick till det söndag, tisdag, fredag och lördag där jag testade positivt på äl-testet på fredag morgon, sen har vi gått i ide (ett uttryck jag såg i någon annan tråd...

) Vi får väl orka med lite i helgen, har varit trötta den här veckan!
Nu är det en vecka sen positivt äl-test och jag har inte ett endaste symptom - tänker inte heller inbilla mig att jag har några, för jag kommer bara att bli besviken om det inte tagit sig då...
Utanför det här - företaget som maken jobbar på har gått i konkurs... Vi klarar oss och han har inte blivit officiellt uppsagd än och har två månaders uppsägningstid. Han är dessutom mer eller mindre arbetsbefriad och kan därför göra lite renoveringsnytta hemma! Skulle det inte ha löst sig innan hans uppsägningstid går ut - vilket jag verkligen tror att det kommer, han ska på en intervju hos ett bemanningsföretag imorgon, så klarar vi oss på min lön och a-kassa, även om vi får snåla in lite. Vi oroar oss med andra ord inte, men det skulle väl vara skrattretande om vi blev med barn den här månaden!

Vi skulle gå från dink:ies till oiwk:ies!
Trist med makens jobb men skönt att det går vägen åndå.. Hoppas intervjun går bra och att han hinner renovera lite innan nya jobbet startar
Hehe, tror faktiskt inte Kece är alltför missnöjd

och så vill vi ju lika mkt båda två, såå...
usch, blev lite nervis. Råkade hitta en hemsida om endometrios.. då stod det att har man kraftig endo kan det synas genom att ett visst blodprov har något förhöjda värden. Varför va jag tvungen att hitta det för? Varför letade jag??? Jag hade ju förhöjt på det värdet, men däremot hittades ju inget konstigt på VUL runt livmoder o äggstockar. Så får hoppas att, om jag nu har endometrios, att det är en mild sådan och att det inte ska hindra att bli med barn! Nåja... blir det inget inom 6 månader så kan jag/vi söka hjälp och då får jag väl helt enkelt kräva att dom undersöker det hela mer.... Grrrrrrr Varför, varför måste jag alltid va så jäkla vetgirig! Dumma, dumma jag!