• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Maria: med andra ord så vaska mer och bråka mindre.

• Kekke

millan: www.vuxen.se/sexigt-skolflicke-medium-p-5148.html
    tycker jag verkar vara bra.. :)
    har kollat runt lite på lite olika sidor för din skull lite snabbt.. men det verkar inte finnas nå härliga sjuksköterskedräkter..
    finns andra ist.. skolflicka mm.. maid funkar.. men kör på skolflicka..  :) det uppskattas nog ska du se..

sitter o jobbar för att alla killarna ska ha det bra..
    hoppas ni tjejer berättar att jag gör det jag kan för era gubbar.. eller förlåt.. allas lammkött var det juh.. med nått undantag..

• Kekke

vet ni vad man får om man för sina fingrar fram och tillbaka över blygdläpparna?

en fladdermus

• Kekke

ja, men utan mig vore den här tråden för seriös..
    jag försöker bara lätta upp stämningen med att ge er alla ett leende   :)

• Kekke

finland: man måste försöka vara lite positiv också..
    men det är fler här inne som verkar ha bra o stöttande lammkött där hemma.. men det verkar bara vara jag som är här..
    Ceke har helt klart en guldklimp i mig, men jag har en diamant i ceke..

• Kekke

essa: läste din press.. skulle lika gärna kunnat vara cekes..  :) förrutom åldern då... min tant är ett år äldre.. :) men annars så stämmer det in ganska bra..
    det var det där med fisket som fick mig att gå in o kika lite.. för vi har 2 båtar, en större för semester o en mindre för fiske o dagsturer.
    så det blir sthlm skärgård igen till sommaren misstänker jag..

• Kekke

Pingla: kanske ses ute i skärgården i sommar då?
    vi träffade ett par förra året som vi fick kontakt med på bröllopstorget, vi hade en grymt trevlig kväll med dom.. drack lite som  var kvar från festen.. men ceke tyckte inte det var lika trevligt dagen efter..
    jag körde på o hon sov i ruffen   :)
    karma som jag brukar säga..

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet