ceke skrev 2011-01-26 11:54:52 följande:
Ernlia:

Underbart! Njut av er dag nu
Frk Svår: Ingen aning.. men kan det inte va så att det är en ÄL-blödning ändå? Att Äl kommer några dagar tidigare än du trott? Blir spännande att se tempen imorrn om inte annat.. Men annars.. som Irmelie säger.. fråga på utredningen.
Usch och fy.. nån som brukar må illa vid ÄL? Det gör jag idag.. kan dock bero på att jag åt en burk chilicorncarne igår.. orkade inte laga mat o hittade en konserv... båtmat... som nog inte kommer att provas igen!
Ska efter lunch på första kuratorssamtalet. haha.. känns ju smått tragikomiskt att jag ska dit när jag är som gladast i cykeln och mår bättre än jag gjort sedan i oktober typ.. men men... stor risk för att bläääämåendet och "min kropp suger"-skiten innfinner sig till helgen igen...
Hm.. på tal om annat verkar min kropp vilja bli opererad. Hittade ju en knöl i bröstet i höstas.. den såg snäll ut på bilderna. men de ville ha tillbaka mig idag för en återcheck. Den är kvar men verkar inte va nå elak.. Läkaren sa att jag absolut sätts upp på operation om jag tycker det är obehagligt att ha den.. Men nej nej, är den inge farligt så får jag nog se det som min lilla knöl som gott får va kvar där så länge den inte börjar växa och djävlas! SKulle det bli op för att diagnostisera endometrios kanske jag dock ska fundera på att be dem ta den också om de ändå ska söva mig... Hmm
Ja, tempen imorgon blir väldigt intressant imorgon. Tur att jag och sambon fick till det igår då. Nu kommer han hem sent ikväll men vi kanske får göra ett försök ikväll också för säkerhets skull

Men inga tecken på ÄL över huvud taget ju...jaja, det är väl bara att rumla runt i sänghalmen som fasen och hoppas på det bästa och så fråga på måndag vad de tror. Nu har jag printat ut en kalender och där ska jag fylla i hur jag hade mens förra året och lämna in, tänkte jag.
Hoppas det löser sig med knölen! Känns ju inte kul att ha en knöl där även om den är ofarlig.