Vi över 30 som längtar efter första barnet
Kiyona:

Kiyona:

Hej alla!
Jaha.. ja, jag sitter här hemma med världens ap-smärta efter blockadsprutor i nerverna igår. Men men... tänker på trevligare saker så sitter smilet på läpparna iallafall.
Nämligen 5 år med min älskling imorrn

Tänkte kanske slänga in nåt kort om oss..
Vi visste om varandra flera år innan vi blev tillsammans, men båda hade relationer och tanken på oss existerade inte. Anledningen att vi kände till varann va enbart för att han då jobbade på ett ställe där jag rätt ofta va inlagd.
Några år senare träffade jag hans kompis (från samma ställe) och fick veta att min sambo bodde rakt över gatan från mig.. haha. Jag va inte gift längre och han va singel. Hamnade på en fest där och tjolahopp! Tillsammans sen dess 
Nu, 5 år senare... har vi varit sambo i dryga 3½ år. Han flyttade in till mig och efter det har vi flyttat 2 ggr.
Han är 37 (snart 38), jag är 31 och katten 13 (hehehe). Hans son är 10, men mamman har flyttat långt bort och undviker all kontakt med min sambo sen massa år. Knepig situation som gjort att far o son inte träffats sen sonen va 3-4 år. Synd...
Men jag o mannen min bygger vårt bo och kanske kanske det kommer nåt i början av 2012??? Hoppas gör vi ju! Kärleken blomstrar iallafall 

BIM Vi som längtar...
)

Jezza: visste inte du hade anorexi – en av våra populäraste folksjukdomar. Så fruktansvärt att unga flickor pumpas med ideal och dålig självkänsla så tillvida att de tappar sig själva. Skönt att du nu är frisk