Vi över 30 som längtar efter första barnet
Min brukar dock ha en tendens att komma på natten eller tidig morgon så det mest troliga är val att man får sig en överaskning i natt....
Hmmm, ska på fest i helgen hos vänner vi inte känner jätteväl och vi måste sova över. Jag måste nog göra ett test på fredag eller lördag morgon så jag vet om jag kan smaka på lite vin. Om inte mensen kommit och testet inte skulle visa ngt, kan jag lite på det då eller hur hade ni resonerat? Vill helst inte att folk ska spekulera i om man e gravid eller ej bara för att man inte dricker. Hur är det nu för tiden behöver man ta morgonurin eller kan man kolla på fredag kväll redan?
Jädrar vad det sticks i mina ljumskar nu
Haha, det kittlar inte i mina ljumskar men igår gick jag med en svag illamåendekänsla till och från under hela dagen, i alla fall var det vad jag inbillade mig...
Saftochbulle- skönt att du fick positiva besked
Vi är ju hela fem stycken som ska ha BIM nu i dagarna, jättespännande!!! När testar ni andra?

idag! Inte tillstymmelsen till ett plus tyvärr...men vi gjorde ju inget riktigt försök den här månaden så jag grämer mig inte så mycket.
Ska in på skrapning på tisdag. Fick inga tabletter eftersom det ändå bara var 50 % chans att få ut allt då och vi har en resa till London inplanerad till torsdagen. Då ville han säkerställa att allt kom ut direkt. Vi som skulle berätta för svärföräldrarna på resan...