-
Tack:)Marsflickan80 skrev 2011-05-19 16:49:49 följande:Här får du en styrkekram! Män är tyvärr lite såna att de lyssnar inte alltid på vad man säger till dem (är det för att vi tjejer tjatar och upprepar oss ofta?), hoppas att ni får en fin kväll iaf. Kram -
Hoppas hoppas!!!:)Astrogirl skrev 2011-05-19 18:52:46 följande:Imorse testade jag med Testlagrets grav.test och jag såg ett väldigt väldigts svagt streck intill det vanliga teststrecket, så jag hoppas verkligen att jag såg rätt.
Har köpt 2 st Clearblue grav.test idag och ska testa med ett imorgon. BIM på lördag - söndag egentligen. Har haft ömma bröstvårtor sedan ÄL och har haft vitaktiga krämiga flytningar också sedan dess (ursäkta om ni kanske tycker det är äckligt).
Idag har jag haft rejäl molvärk i tjejmagen och äggstockarna, så jag hoppas verkligen att Pergon har fungerat.
Kram på er allihopa! -
Vi lämnade provet ändå. Han fick inte ur sig så mycket tyvärr men dom får väl höra av sig om vi måste lämna ett nytt prov. O när jag lämnade in det på lab så sa dom inget heller så vi hoppas att det ska räcka.Kattflickan skrev 2011-05-19 18:58:59 följande:DubbelA: Hoppas migränen går över, klantigt av din man att missa att han inte fick lätta på trycket på några dar innan. Tog ni provet ändå eller väntar ni?
MIllan
Migränen är borta nu men jag är helt slut efter den här dagen. Har varit lite annat jobbigt ovanpå allt detta så att migränen kom var inte så konstigt men det är tur att jag har medicin som oftast hjälper.
Kram -
Ja det tycker jag med!!:)Sophy80 skrev 2011-05-20 00:52:55 följande:Haha, nä, jag skulle bli apstörd! Först vill han inte, sen pillar han sig själv nöjd. Ohyfsat! -
Tack! Ibland behöver jag höra att jag inte reagerar heeeelt konstigt:)Jojjo77 skrev 2011-05-20 12:54:13 följande:DubbelA - peppkram! Jag skulle bli skitsne på min man om han pillade för mycket på sig själv, helt klart en normal reaktion från din sida. Min man pillar tack och lov inte så mycket på sig själv, han kryper till mig när trycket är för högt
Astro - JÄTTEGRATTIS!!!
Tack alla för pepp! Ni är suveräna!
Jag mår bättre idag, för att vi igår fick svar på mannens 2:a spermaprov och det såg bättre ut!!! Det är långt ifrån bra, men bättre och det var det jag behövde för att få en gnista nytt hopp
Spermierna är få, men har bra hastighet. Vi väntar fortfarande på blodprovssvar och om det ser bra ut, vilket jag faktiskt tror, så ställs vi i kö för att få komma in för behandling dirket efter sommaren.
Nu känner jag dock att det kanske är så att vi slipper det, att det faktiskt kommer att ta sig under sommaren och semestern. Pressen är helt klart släppt när jag vet att vi får hjälp i höst om det inte vill sig. Vi tänker ta det lugnt och inte försöka pricka ÄL utan bara köra på som vanligt och hoppas på det bästa, tror att det är det som behövs nu, bort med all press. Därför lägger jag heller inte in mig i någon lista. Men tänker självklart att fortsätta att hänga här
När det gäller träning så kör jag mycket spinning, tycker att det är jätteskönt sätt blåsa ur hela kroppen och få svettas ordentligt med blodsmak i munnen
Ta hand om er och trevlig helg! (känns som att det alltid skriver trevlig helg, usch vad veckorna går fort!)

Vad skönt att det känns bättre o att simmarna har bra fart:) Tror som dig att det är bra att ta bort lite av pressen o som du skriver så får ni ju hjälp i höst om det nu inte tar sig i sommar. Men tummarna hålls här för att ni fixar det ändå.
Jag hoppas att vi oxå ska kunna släppa all press vi har men det kanske tar ett tag för vi får inte svaret på provet förrän i augusti. O andra sidan så kan vi ju inte göra så mycket annat nu än att just slappna av så vi får väl se vad som händer. Ska försöka släppa alla tankar:)
Trevlig helg! -
Stooooort grattis till Astro!! Det kommer gå bra nu så slappna av o njut!
-
Håller tummar, tår o allt annat som kan hållas för att det blir ett plus!Råttentottan skrev 2011-05-20 10:02:04 följande:Grattis Astrogirl!
Vad kul!
EGO: BIM-4 och negativ tes ti morse men tmepen ligger, skyhögt, 0,57 grader över coverline. Hoppas på ett plus till tisdag. Ska köpa cb idag. -
Pingla- Vet vad du menar! Jag har oxå perioder då man deppar ner sig lite o allt känns tungt. Kan vara jobbigt när mensen kommer som den ska på exakt rätt dag varje månad. Har ni sökt hjälp eller väntar ni ett tag till?
Jojjo- Jag har ju inte råkat ut för missfall så jag förstår vad du menar. Jag vill verkligen INTE utsättas för det heller men ibland känns det som att om vi hade det så hade vi ju ändå vetat att vi KAN bli gravida. Som det är nu har vi ju inte en susning om nåt:( Sen kanske man inte tänker så när man får missfall, jag vet inte?
Håller iaf med dig om att man ska söka hjälp lite tidigare då man är över 30 o har försökt ett bra tag.
Hoppas alla ni får en underbar helg. Själv ska jag njuta av att gå på en kompis bröllop o partaja hela natten:)
Kram på er brudar!! -
Massor med kramar till dig!!Marsflickan80 skrev 2011-05-22 15:08:16 följande:Hej tjejer,
blir bara ego idag. Jag trodde verkligen det hade tagit sig, senast imorse sa min man till mig att han tror att jag är gravid, bara för att jag skall få det kastat i ansiktet sen (snacka om livets ironi) :( Vi gjorde allt rätt och prickade t o m ÄL, ändå så här 2 dagar före BIM dyker den ovälkomna tanten upp. Jag blev så ledsen!!! Jaja, behöver den här dagen för att deppa lite och vara ego men kommer tillbaks i veckan.
Har redan förbjudit maken att dricka alkohol fram till ÄL (med start imorgon) och så blir det ingen motorcykelåkning dagarna före ÄL
Stor kram på er tjejer, förlåt för deppet
-
Polarlantis- Hoppas verkligen att det blir ett plus! O när du hittar den boken så kan du väl skicka en kopia till mig:)