Hej tjejer!
Har varit borta alldeles för länge från FL! FL har inte fungerat i iPhonen, och nu tar jag mig tiden att sitta vid datorn. Har läst/skummat igenom ett par sidor.
Maria: Beklagar verkligen ert MF, igen. Känner verkligen med dig! Du får en utav mina varmast kramar!
Kiyona: Skönt att du slutat blöda nu. Hur länge blödde du? Känner ni er redo att fortsätta på en gång nu, eller vill ni ha ett litet uppehåll?
Frk Svår: På min sista pergokur (som jag precis åt) så hade jag huvudvärk varje dag, den ville inte riktigt försvinna. Låg liksom där hela tiden, ibland mer eller mindre. Har inte haft biverkningar på mina andra kurer, bara på första och sista, och då är det huvudvärk jag haft. Har du börjat med pergo?
TomMom: Ni har hunnit med mycket på 4 år! Vi har hållt på i 4 år i augusti. Gjorde ni era IVF genom landstinget eller privat? Har ni något konstaterat "fel", eller är ni också ofrivilligt barnlösa? Hur har ni resonerat kring adoption, hur kom ni fram till att ni ville asoptera? Om du inte har något emot att jag frågar förstås. Härligt att ni får hämta hem era barn, och att ni kommit fram till "slutet" på er resa, som samtidigt startar
Har adoptionsprocessen varit lång? Man vet ju inte om man kommer hamna där själv en dag, så det är välsigt intressant att veta. Lycka till med er lilla familj!
Jag inväntar BIM om ca en vecka. Har inte fått mina spottings ännu, men man ska inte ropa hej. Har lite mol, så de dyker väl upp snart. Har inga förhoppningar om en eventuell graviditet eftersom läkaren sa att chanserna är ganska små, även med hjälp av pergotime. Vi får helt enkelt hoppas att IVF hjälper oss att få ett barn.
Kram på er, era goa tjejer!