Inlägg från: L Maria |Visa alla inlägg
  • L Maria

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jojjo, du har världens tumhållning härifrån, precis som du säger - nytt år, nya möjligheter - det ska gå bra helt enkelt!!

• L Maria

Lavinia - åh, tänker på dig - finns inte heller i närheten, men hoppas av hela mitt hjärta att han kommer tillrätta!

• L Maria

Har delat informationen på fb nu och hoppas att skallgången idag ger resultat!

• L Maria

Tänker på dig och håller koll på fb, har delat info på ett annat forum också ochhoppas att någon där bor i närheten ochjag hjälpa till! Kram!

• L Maria
    Kattflickan skrev 2012-12-31 11:42:34 följande:
    Gott nytt år till er alla. Inför det nya året hoppas jag att Lavinias man återfinns levande och att Jojjo blir gravid och att alla ni andra får det ni önskar! Millan 

Kan bara instämma med Millan - önskar er ett gott nytt år 2013 och att vi alla får glädjande nyheter av olika slag!
  • L Maria

Lavinia - jag finner inte ord nu, mina tankar är hos dig och jag hoppas att du har dina nära runt om dig! Mina varmaste kramar!

• L Maria

Håller tummarna för er, Anwen och Jojjo, och tänker mycket på dig Lavinia!

• L Maria

Saftis - det låter absolut som att du ska prata med någon, för att få det här bearbetat - det tjänar ni nog på (hela familjen) i längden!! Kram!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet