Inlägg från: L Maria |Visa alla inlägg
  • L Maria

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jojjo - ta hand om dig, klokt att du blir sjukskriven, det här ÄR en jobbig pärs! Gör bara bra saker under din sjukskrivning nu - promenera, läs en bra bok, sen en bra film, ät gott osv - ta hand om dig!!

• L Maria

Stor kram Jojjo! Ta en time out och fundera och prata om vad ni vill, jag tror att ni finner en lösning som fungerar för er, oavsett hur den ser ut!

• L Maria

Jojjo - även om vår situation inte ar hälften så jobbig så känner jag väl igen tankarna du har, om att man ta tar sig igenom vardagen... Det låter som att en samtalskontakt vore en idé för er, oavsett så ska man inte behöva gå runt och må dåligt, även om ett samtal inte löser problemet... Tänker på dig, kram!

• L Maria

Jojjo - önskar dig all lycka med äd nu, hoppas att det hyfsat snart dyker upp ett guldägg till er! Vill passa på att önska er alla en god jul och ett gott nytt år också!!

• L Maria

Åh, det är fullt förståeligt att det är berg-och-dalbana, vi tänker på dig här och håller tummarna för att allt går bra!

• L Maria

Åh jag ska tänka extra mycket på dig nu då, skickar lite positiv energi också och håller alla tummar!

• L Maria

Jojjo, jag har nog missat att ni lyckades, vad otroligt glad jag blir för er skull!!!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet